Jump to content

TMP4

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

TMP4 last won the day on May 2

TMP4 had the most liked content!

Community Reputation

222 Excellent

3 Followers

Recent Profile Visitors

551 profile views
  1. Megnéztem a forrásban és ezt akkor kapod ha nincs/rossz a kliensoldali item_proto, tehát ott keresd továbbra is a hibát. Megcsináltad a kliensoldali item_proto-t? Ha igen, hogyan? (remélem dump_proto) Nem felejtetted-el visszacsomagolni?
  2. Szerintem kevered a tabokat a szóközökkel, de mivel nem használtál code taget amikor ide bemásoltad, ez csak egy tipp. Notepad++-ban kapcsold be hogy mutassa a tabokat és szóközöket, akkor látni fogod őket és kevesebb eséllyel rontod el.
  3. Először is nem javaslott kézzel belenyúlni az object mappába, tehát inkább ne tedd. Másodszor nézd meg hogy ha kiveszel minden questet, ergo törlöd az object mappát (egy üreset hozz létre hátha kell neki) akkor felenged-e. Ha akkor sem, akkor nem a questekkel van a gond és mehetsz a game forrás irányába tovább keresni a hibát. Sajnos továbbra is neked kellene gondolkodnod mit csináltál az elmúlt napokban, mert ezt helyetted más megoldani nem fogja tudni, csak tippgelgetni lehet.
  4. Oké de én nem azt mondtam hogy ha kiveszed a questjeidet menni fog. Csupán azt, hogy akár ott is lehet a hiba. A második bekezdésben leírtam mi történik a szervereden. Kérlek olvasd el és értelmezd. Mivel nem a "tics did not updated" a hiba, az csak egy önellenőrzés, így neked kell gondolkodnod az elmúlt napokban milyen fejlesztéseket csináltál ami miatt megakadhat a szervered. Ha használsz gitet akkor állj vissza pár comittal régebbi verzióra, ha van biztonsági mentésed akkor nézd meg melyik az a verziód, amikor még nem fordul elő a hiba, és akkor legalább tudod szűkíteni a kört. Mi
  5. Annyival kiegészíteném hogy nem csak a forrásban lehet a hiba. Ha questbe belerasz véletlen egy végtelen ciklust, ugyan ez megtörténhet. A magyarázat a jelenségre amúgy az, hogy 30 másodpercenként lefuttat a game egy önellenőrzést a libthecore/src/signal.c checkpointing fgv-ben ellenőrizve a tics változó értékét. Ha a változó létezik és az értéke nagyobb mint 0 akkor minden ok, nullára teszi a tics-t, majd a game növeli a tics értékét thecore_tick-ben folyamatosan, tehát nem maradhat nullán amikor eltelik a 30 másodperc és jön a következő checkpointing. Ha nullán maradt akkor pedig a chec
  6. Akkor most csatold a rosszat is kérlek amit már szerkesztettél.
  7. Olyan szöveg vagy táblázat szerkesztőt használsz amit akarsz. Ez egy sima csv, csak tabbal vannak elválasztva az oszlopok nem pontosvesszővel. Ha csak 1 sort kell szerkeszteni akkor kb mindenki notepad++-ot használ, ha többet, akár egy egész oszlopot akkor meg pl. excelt, de ott meg vigyázni kell mert az átkonvertál bizonyos formátumú számokat dátummá ameddig ezt ki nem kapcsolod. Ez több mint valószínű hisz az évek alatt emberek ezrei szerkesztették az item_proto.txt-t 🙂 Sajnos nem vagyok látó, sem profi hacker hogy feltörjem a számítógépedet és megnézzem azt az item_proto.t
  8. llvm-devel-t elfelejtetted feltelepíteni szerintem.
  9. TMP4

    Team System

    Kis fix a messenger_manager.cpp-ben: Utána amúgy szépen működik, hasznos cucc.
  10. Amit te csináltál az az hogy azt hazudod a szervernek (elég csúnyán beégetve a kódba) hogy a publikus ip címedről fut a szerver, miközben nem, hisz a privát ip címeden fut (192.168...). Ne csodálkozz ha nem várt mellékhatásai lesznek ha ilyet csinálsz😄 Vond vissza a módosításokat és tedd be inkább ezt: [Hidden Content] Ez sokkal professzionálisabb megoldás arra hogy privát ip címen futtasd a szervert, de mégis fel lehessen csatlakozni a publikus ip címedet használva. Amúgy azért dob vissza mert a karakterválasztó után tenne egy core-ra (pl ch1 core1) ami privát
  11. Meg fogsz lepődni de ki kell egészíteni a switchbotot hogy kezelje a 'Speciál inventory'-d 🙂 Az hogy ez mekkora meló a switchbottól függ, lehet csak egy for ciklust kell kiegészítened a INVENTORY_MAX_NUM fölött a special inventory helyekkel, de lehet egy kissebb újraírást is igényelhet. Meg nem árt ha az inventory rendszered képes a különböző leltárok között kezelni a SendItemUseToItemPacket-et, különben nem fog történni semmi ha a cucc meg a forgató más típusú leltárban van.
  12. Szerintem a kérdező a yang bombára gondol, hisz a 3. kéz és premium account (autoloot_expire) egy alap funkció. (Amúgy ha valaki elkezdene erre írni egy 2. rendszert miközben már létezik alapból, na az lenne sufni 😅) Ha a yang bombát is szeretnéd a leltárba kapni akkor egyszerűen keresd ki ahol a yang bombát adja majd egészítsd ki arra hogy ott is vegye figyelembe a 3. kezet és prémium accountot. (Vagy egyszerűen cseréld ki a földre dobást a leltárba adással mindenhol, akkor nem kell prémium accnak betenned senkit). És igen, hivatalosan amelyik acc rendelkezik autoloot expire és tá
  13. Nem amiatt van connection refused hisz látod hogy felette is írja. (Ettől függetlenül biztos rossz az az itemshop) A connection refused akkor van, ha a db nem tudott elindulni, így a game nem tud mihez kapcsolni. Tehát ott keresd a hibát.
  14. It was Heroku. https://www.heroku.com/pricing But the title of this topic is very very misleading.
  15. Hát épp csak a lényeget nem másoltad ki, amit a "A szerver elindult! CH1" előtt írt.
×
×
  • Create New...