Jump to content

Pisti95

Members
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    93

Pisti95 last won the day on October 3

Pisti95 had the most liked content!

Community Reputation

1,805 Excellent

7 Followers

About Pisti95

  • Birthday 01/01/1995

Recent Profile Visitors

1,177 profile views
  1. Amikor felteszed az új foglalatnak való tárgyat és eltűnik az ikonja, példa a Costume Weapon, akkor ott nem csak a GameType.h (c_Costume_Slot_Start) szokott elcsúszni a sorrendbe/számozás, de a GameLib/ItemData.h (enum ECostumeSubTypes), valamint szerver forrásban a lenght.h-ban lévő sorrend is számít (enum EWearPositions) és az item_lenght.h (enum ECostumeSubTypes) sorrend is. Képek az én listámról: lenght.h: [Hidden Content] item_lenght.h: [Hidden Content] gametype.h: [Hidden Content] itemdata.h: 345bf5b6468b
  2. Újabb vállpántok ID-jének kiegészítése: (Zodiákus és a többi pánt) Userinterface --> InstanceBase.cpp, Keress rá: dwAcce += 85000; ClearAcceEffect(); Cseréld le erre: ClearAcceEffect(); if (dwAcce == 0) { m_GraphicThingInstance.AttachAcce(false, 0); return; } dwAcce += 85000; InstanceBase.cpp még, Módosítsd ezt: if (dwAcce > 86000) { dwAcce -= 1000; Erre: if (dwAcce > 95000) { dwAcce -= 10000; Most nyisd meg az item.cpp-t szerveroldali forrásban (game/src
  3. Sziasztok! Szeretnék segítséget nyújtani azoknak, akik 2013-as VS-ről át akarnának állni a 2019-esre és Dump_Protoval is ugyan így. Egy teljesen érintetlen dump_proto forrást hozok példának. Útvonal ahol kibontjuk: ../../Tools/DumpProto 1, Ezután "DumpProto.sln"-t elindítjuk, szépen kijelöljük, hogy átkonvertáljuk "v142 toolset"-be, ha sokat próbálkoztatok és ezen leírástól várjátok a ments várat, akkor leírom, hogy lehet kézzel módosítani a toolset-eket. 1, kiegészítő: 2 projektünk van (DumpProto, és lzo), egyesével mindkettőnél nyomunk rá jobb klikket, kiv
  4. Csak egy zárójel maradt le neki. quest elerheto_gm begin state start begin when login with pc.is_gm() begin if (pc.get_name()!= "[ST]neve" and pc.get_name()!= "[ST]neve") then -- Megadhatod mely Adminok neveit ne jelezze ki amikor belépnek a játékba/portolnak. command("n ".. pc.get_name() .." jelenleg elérhető!") -- Minden más Admin , amint belép / portol egyet kiírja a chat a nevét. end end end end [ST]neve - ezt át kell írnod, hogy a feltétel teljesüljön.
  5. Input_main.cpp Keresd meg: if (!ch->IsPC()) Cseréld erre: if (!newmember->IsPC()) { ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("This BUG it's already fixed my sweetie.")); return SubPacketLen; }
  6. Ez azt jelenti, hogy leállította a szervert, mert hiba van a forrásban, ami ezt előhozza. Ha ch2 elindul lehet nem linkelt át az új game fájl, jártam már úgy is.
  7. Ezt akkor csinálja, ha az Extern mappa tartalma nem jó helyen van, vagy a Visual Studioban az elérése a "lib" és "include" mappáknak.
  8. Bolt név színezése [Hidden Content] root.eix/epk Megnyitod az uiprivateshopbuilder.py fájlt! Rákeresel erre: class PrivateShopAdvertisementBoard(ui.ThinBoard): def __init__(self): ui.ThinBoard.__init__(self, "UI_BOTTOM") self.vid = None self.__MakeTextLine() Így módosítod: class PrivateShopAdvertisementBoard(ui.ThinBoard): def __init__(self): ui.ThinBoard.__init__(self, "UI_BOTTOM") self.shopAdvertismentBoardSeen =[] self.vid = None self.__MakeTextLine() Rákeresel erre: def Open(self, vid, text): Í
  9. uiiventory.py Keress rá erre: RefreshStatus A def RefreshStatus(self): alá másolod: money = player . GetElk () if money <= 100000000 : self . wndMoney . SetFontColor ( 1.0 , 0.2 , 0.2 ) elif money >= 100000001 and money <= 1000000000 : self . wndMoney . SetFontColor ( 1.0 , 0.6 , 0.2 ) elif money >= 1000000001 and money <= 1500000000 : self . wndMoney . SetFontColor ( 1.0 , 1.0 , 0.2 ) elif money >= 1500000001 : self . wndMoney . SetFontColor ( 0.6 , 1.0 , 0.2 ) self . wndMoney . SetText ( localeInfo . NumberToMo
  10. Sura skill bugfix-> effekt nem jól jelenik meg ha kosztümöt viselünk. Keresd ezen az elérésen.: /ymir work/pc/sura/skill/ a következő fájlokat.: muyeong_4.msa muyeong_3.msa muyeong_2.msa muyeong.msa Nyisd meg őket Keress rá erre mindnél: Bip01 L Finger1Nub Cseréld ki erre mindnél: Bip01 L Finger01 mentsd el mind a 4 fájlt! A kövi elérésen dettó hajtsd végre az előzőket /ymir work/pc2/sura/skill/ Ha minden megvolt Menthető/visszacsomagolható! forrás: [Hidden Content]
  11. Sura skill bugfix-> effekt nem jól jelenik meg ha kosztümöt viselünk. Keresd ezen az elérésen.: /ymir work/pc/sura/skill/ a következő fájlokat.: muyeong_4.msa muyeong_3.msa muyeong_2.msa muyeong.msa Nyisd meg őket Keress rá erre mindnél: Bip01 L Finger1Nub Cseréld ki erre mindnél: Bip01 L Finger01 mentsd el mind a 4 fájlt! A kövi elérésen dettó hajtsd végre az előzőket /ymir work/pc2/sura/skill/ Ha minden megvolt Menthető/visszacsomagolható! forrás: [Hidden Content]
  12. Megnéztük, és a LeNnT féle koszti fegyverrel nem igazán kompatibilis a shining system, és InstanceBase.cpp-be összehozni a 2-t elég lehetetlennek tűnő küldetés. Maga a koszti fegyver rendelkezik egy Clear függvénnyel, ami a sima csillogás elvételit képezi, viszont a shining-ot nem kellene elvennie, ha már a koszti fegyóként mde van használja, és itt akad el a dolog.
  13. Tessék javítva: uitooltip (8).py
  14. ha felteszed az uitooltip-et pastebin-re, akkor tudunk segíteni
×
×
  • Create New...