Jump to content

Pisti95

Members
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    213

Pisti95 last won the day on May 6

Pisti95 had the most liked content!

Community Reputation

4,279 Excellent

About Pisti95

  • Birthday 01/01/1995

Recent Profile Visitors

10,192 profile views
  1. Valós idejű frissítés a játékban (nem szükséges karaktercsere vagy teleport). Prefix kerül a név elé: [VIP] Korona kis ikon kerül a név elé. [VIP] prefix jelen van a csetben is. VIP jegy (ticket) és láda tárgyak hozzáadva. GM karakterrel adható, és módosítható a VIP tagság. Log és lejárati idő ellenőrzés MySQL alapon, valamint Questben. Elérhető: Pisti95
  2. Sziasztok! Ezzel a nagyon egyszerű megoldással, lehetőség nyílik, hogy a lovatok ne fáradjon el, és ne haljon meg. Üdv, Pisti95
  3. Egy kis fix indító forrás warning-ra: warning C4715: 'SetCubeRenewalHandler': not all control paths return a value PythonCubeRenewal.cpp
  4. Ha a tárgy összerakható, és a csoport társad veszi fel, akkor is összerakja a tárgyat. char_item.cpp-ben:
  5. Sziasztok! 1111 20:48:00522 :: Not mono data: sound/monster2/fennec_fox/dead_1.wav 1111 20:48:00522 :: CSoundManager3D::GetInstance (filename: sound/monster2/fennec_fox/dead_1.wav) A hibaüzenet azt jelzi, hogy a 'sound/monster2/fennec_fox/dead_1.wav' hangfájl nem mono formátumú. A 3D-s hangkezelő rendszer általában csak mono hangfájlokat tud megfelelően kezelni. Csatolom a javítást, amit a Sound.eix/epk részbe kell kicserélni: Pisti95
  6. Miért nem? Csak le kell programozni, hogy mit csináljon, ha megfogod a bónusz forgatót és ráhúzod egy tárgyra.
  7. Kódolni kell hozzá, mert hiányzik a kódja, ami befolyásolja a gombok SetUp(), SetDown() függvényeit. 🙂
×
×
  • Create New...