All Activity
- Yesterday
-
c++ [C++] 7. képességek minden karakternek By Pisti95
farques replied to Pisti95's topic in C++/Python
ty -
Brekopsz18 joined the community
- Last week
-
Voinovici2024 joined the community
-
Raczek136 joined the community
-
FARKAS joined the community
-
Aioria joined the community
-
Calzedonia joined the community
-
dandiman22 joined the community
-
xsup3rtras joined the community
-
Obdachloser joined the community
-
dumitru95 joined the community
-
Sziasztok valakinek nincs meg valahol ez a kosztüm? 4 kasztra
- Earlier
-
c++ [C++] 7. képességek minden karakternek By Pisti95
charly69 replied to Pisti95's topic in C++/Python
ty -
Megtaláltam , akinek kell ittvan:
- 1 reply
-
- 2
-
Sziaszok valakinek meglenne ez a bonusz "rakó"? [Hidden Content]
- 1 reply
-
- 7
-
serverfiles MARTYSAMA FILES LAST VERSION WITH SONITEX OFFLINE SHOP INSTALLED
zeuss replied to ScriptMan's topic in Serverfiles
Sziasztok! ENABLE_PRIVATE_SHOP_CHEQUE részét valakinek sikerült megoldania? -
ty
-
Server Name: Sahara2 Maxim level:120 MOD SERVERvM Medium GamePlay: Old School-New School . Open Channels: 2/4 site:Website Forum:Forum Register:Register Download:Download Ranking:Ranking Presentation: GM/STAFF: [Lupus] [Sindro] [Water]
-
- pvm medium
- metin2ro
- (and 4 more)
-
köszönöm megoldódott
-
köszi
-
egy kis segitség kéne SOS discor: titulus_
-
Szia! Addon_type-nál megadod mit szeretnél pl: apply_critical_pct adsz egy értéket mellette (5,10,15) amennyit szeretnél. Ha nem tudod hogy melyik bónuszok elérhetők vagy hogy hogyan tudod őket item_protoban név szerint berakni akkor azt megtalálod mondjuk a cliens forrásban. fálj szerint Itemdata.h mondjuk. Ennél is egyszerűbb ha a Naviban az item_attr táblában lévő apply oszlopot használod. Ez annyit jelent hogyminden text elé beírod hogy "apply_" gondolok itt (apply_max_hp) stb.
-
portik started following item illetve mob proto szerkesztése TXT
-
item proto txt esetén adotak az alábbi elemek ITEM_VNUM~RANGEITEM_NAME(K)ITEM_TYPESUB_TYPESIZEANTI_FLAGFLAGITEM_WEARIMMUNEGOLDSHOP_BUY_PRICEREFINEREFINESETMAGIC_PCTLIMIT_TYPE0LIMIT_VALUE0LIMIT_TYPE1LIMIT_VALUE1ADDON_TYPE0ADDON_VALUE0ADDON_TYPE1ADDON_VALUE1ADDON_TYPE2ADDON_VALUE2ADDON_TYPE3ADDON_VALUE3VALUE0VALUE1VALUE2VALUE3VALUE4VALUE5SpecularSOCKETATTU_ADDON Azt szeretnám kérdezni , hogy hol találhatóak a Max HP szörny elleni erő stb .. esetleg lenne egy leírás valahol ? eddig mindent mysql-ba szerkesztettem de most itt az idelye ezen változtattni, úgy is ki lett probálva e
-
Shiva Summer Event Start Today https://shiva.international/news/132
- 25 replies
-
- metin2 szerverek
- metin2 hungary
- (and 3 more)
-
system [C++/Python] InGame Wiki - Masodikbela(Aeldra)
cafer123 replied to ScriptMan's topic in C++/Python
thx -
Sziasztok! Nincsen meg valakinek véletlenül a 6-7 bónusz rendszere? Nem az official 6-7 re gondolok, hanem a hasi basicre 😄
-
Sziasztok, *Frissítve 1. Ezzel a módosítással beállítható időintervallum az újra spawnoláshoz. 2. Eltünés/ megölés utánatól fog elindulni az új respawn event. 3. CHARACTER::Destroy() funkció után fog megtörténni az új idő beállítása a spawn-nak. Minden pályán a boss.txt, npc.txt ...stb fáljt ki kell egészíteni egy intervallum oszloppal közvetlen a respawn idő után. Ugyan úgy használható az 's','m','h' a megadott érték után. Példa a .txt fáljra: -Régi:m 804 830 1 1 0 0 10s 100 1 591 -Új :m 804 830 1 1 0 0 10s 10s 100 1 591 Így ha megölésr
-
Sziasztok, Kis leírás, hogyan lehet szörnyeknek MOB_PROTO-ban beállítani + bónuszt/ ellenállást. (Tudom semmi extra, de nem láttam sehol se leírást erről, gondoltam hasznos lehet.) Common/length.h Common/service.h db/ClientManagerBoot.cpp Game/constants.cpp Client/UserInterface/Locale_inc.h Client/UserInterface/PythonNonPlayer.h DumpProto/dump_proto.cpp SQL/mob_proto mob_proto.txt
-
Sziasztok, Hoztam egy kis módosítást amivel ha egy normál ütés levédésre kerül, (MISS-el) akkor nem fogja bemérgezni a karaktert, illetve ájulást/ lassítást rátenni. Mivel van 1-2 szörny aminek az alap támadása DAMAGE_TYPE_MAGIC így ki kellet egészíteni, illetve bekerül egy új bónusz. (Ugyan úgy működik mint a DODGE vagy a BLOCK, ha egy szörny mob_proto-ban a BATTLE_TYPE-ja MAGIC akkor ellene hatásos a MAGIC bónusz amivel az alap támadás levédhető) Server/Common/ Server/db/ Server/game/ DumpProto/ Client/src/ Client/game/ SQL
-
Pont a te általad publikált forrást használom.