Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. could you please attach the northern part?
  3. Last week
  4. Szia. Igen. Mindeképp dump_proto-t használok. Vissza csomagoltam, és behelyeztem a kliensbe. Bocsi a késői válaszokért, csak nekem ez hobbi, és sajnos nem mindig tudok mellette foglalkozni munka mellett. 😕
  5. Ki használ MC indítót 2022-ben? Mellesleg 1000 - 2000ft közötti VPS-ek nem drágák főleg ha profitálni szeretnél később a szerverből. De ahogy @ScriptMan írta, ezzel a hozzáállással hanyagold a szerver készítést. Szerintem itt a fórumon többen vagyunk akiknek már egy új kocsi ára is rá ment a szerverére. 🙂
  6. Megnéztem a forrásban és ezt akkor kapod ha nincs/rossz a kliensoldali item_proto, tehát ott keresd továbbra is a hibát. Megcsináltad a kliensoldali item_proto-t? Ha igen, hogyan? (remélem dump_proto) Nem felejtetted-el visszacsomagolni?
  7. És sajnos mindentől független ezt a hiba üzenetet kapom: CItemManager::GetItemDataPointer - FIND ERROR [50211] SYSERR: CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=933, itemIndex=50211) - Failed to item data
  8. Jelenleg így néz ki az item_list-ben: 50211 ETC icon/item/50187.tga [Hidden Content]
  9. Sziasztok, előzőleg hiányzott a llvm-devel, de most már meg ezt írja ki.. Mi hiányzik még? Segítséget előre is köszönöm:) linking ../game.... ld: error: unable to find library -lIL ld: error: unable to find library -lpng ld: error: unable to find library -ltiff ld: error: unable to find library -lmng ld: error: unable to find library -llcms ld: error: unable to find library -ljpeg clang-15: error: linker command failed with exit code 1 (use -v to see invocation) gmake: *** [Makefile:127: ../game] Error 1
  10. Köszönöm szépen!!
  11. Szerintem kevered a tabokat a szóközökkel, de mivel nem használtál code taget amikor ide bemásoltad, ez csak egy tipp. Notepad++-ban kapcsold be hogy mutassa a tabokat és szóközöket, akkor látni fogod őket és kevesebb eséllyel rontod el.
  12. Sikerült. Viszont, most kliens oldalon kapok egy érdekes hibát. Nos, tesztként be szerettem volna rakni egy gyakornok ládáját. Szerver oldal elfogadta. Meg is adja. Kliens oldal viszont a következő hibával dob vissza debugban: 0514 02:26:21592 :: CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=933, itemIndex=50211) - Failed to item data a Locale-ban hozzá van adva az elérés: 50211 ETC icon/item/50187.tga Mi lehet a probléma? 🙂 A többi gyakornok ládája a következő: "50212 ETC icon/item/50187.tga 50213 ETC icon/ite
  13. Earlier
  14. Időközben, láttam egy posztot tőled Metin2Dev-en, és az alapján csinálom. (Excel). Úgy tünik, ezzel már connection refuse-ol és simán fut. 🙂 ,Ha nem sikerül, vagy biztosabb vagyok benne még reagálok. 🙂
  15. Fel engedett... De amint beléptem már kapufa is lett... termelte a core-t és ugyanugy a tics-re hivatkozott a syserr. EDIT: Gdb-ztem egyet... És ez fogadott... na ez magas nekem de orbitálisan...
  16. Először is nem javaslott kézzel belenyúlni az object mappába, tehát inkább ne tedd. Másodszor nézd meg hogy ha kiveszel minden questet, ergo törlöd az object mappát (egy üreset hozz létre hátha kell neki) akkor felenged-e. Ha akkor sem, akkor nem a questekkel van a gond és mehetsz a game forrás irányába tovább keresni a hibát. Sajnos továbbra is neked kellene gondolkodnod mit csináltál az elmúlt napokban, mert ezt helyetted más megoldani nem fogja tudni, csak tippgelgetni lehet.
  17. Így már érthető.. Bocsi az értetlenségért csak tegnap óta éjszaka a hiba forrására próbáltam rájönni, aztán egy kicsit offos az agyam most 😄 Most addig eljutottam hogy a Timeres dolgokat kitöröltem az Object mappából.. addig eljutott hogy bejelentkeztem karakter választás és már offolta is. a ch1-et És köszönöm hogy próbálsz segíteni 🙂
  18. Oké de én nem azt mondtam hogy ha kiveszed a questjeidet menni fog. Csupán azt, hogy akár ott is lehet a hiba. A második bekezdésben leírtam mi történik a szervereden. Kérlek olvasd el és értelmezd. Mivel nem a "tics did not updated" a hiba, az csak egy önellenőrzés, így neked kell gondolkodnod az elmúlt napokban milyen fejlesztéseket csináltál ami miatt megakadhat a szervered. Ha használsz gitet akkor állj vissza pár comittal régebbi verzióra, ha van biztonsági mentésed akkor nézd meg melyik az a verziód, amikor még nem fordul elő a hiba, és akkor legalább tudod szűkíteni a kört. Mi
  19. Ujra raktam az összes questet.. Kivettem az újonan berakottakat és akkor is ugyan ez a probléma 😕 EDIT : Furcsa hogy eddig ment és egyik pillanatról a másikra ez történik. Megoldás kellene valamit 😕 Mert most nagyon elakadtam
  20. Annyival kiegészíteném hogy nem csak a forrásban lehet a hiba. Ha questbe belerasz véletlen egy végtelen ciklust, ugyan ez megtörténhet. A magyarázat a jelenségre amúgy az, hogy 30 másodpercenként lefuttat a game egy önellenőrzést a libthecore/src/signal.c checkpointing fgv-ben ellenőrizve a tics változó értékét. Ha a változó létezik és az értéke nagyobb mint 0 akkor minden ok, nullára teszi a tics-t, majd a game növeli a tics értékét thecore_tick-ben folyamatosan, tehát nem maradhat nullán amikor eltelik a 30 másodperc és jön a következő checkpointing. Ha nullán maradt akkor pedig a chec
  21. Akkor most csatold a rosszat is kérlek amit már szerkesztettél.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...