Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Sziasztok valakinek nincs meg valahol ez a kosztüm? 4 kasztra
  4. Earlier
  5. Megtaláltam , akinek kell ittvan:
  6. Sziaszok valakinek meglenne ez a bonusz "rakó"? [Hidden Content]
  7. Sziasztok! ENABLE_PRIVATE_SHOP_CHEQUE részét valakinek sikerült megoldania?
  8. Server Name: Sahara2 Maxim level:120 MOD SERVERvM Medium GamePlay: Old School-New School . Open Channels: 2/4 site:Website Forum:Forum Register:Register Download:Download Ranking:Ranking Presentation: GM/STAFF: [Lupus] [Sindro] [Water]
  9. Sziasztok! Nem igazán sikerül feltenni VPS-re. Valakinek van róla leírása?
  10. egy kis segitség kéne SOS discor: titulus_
  11. Szia! Addon_type-nál megadod mit szeretnél pl: apply_critical_pct adsz egy értéket mellette (5,10,15) amennyit szeretnél. Ha nem tudod hogy melyik bónuszok elérhetők vagy hogy hogyan tudod őket item_protoban név szerint berakni akkor azt megtalálod mondjuk a cliens forrásban. fálj szerint Itemdata.h mondjuk. Ennél is egyszerűbb ha a Naviban az item_attr táblában lévő apply oszlopot használod. Ez annyit jelent hogyminden text elé beírod hogy "apply_" gondolok itt (apply_max_hp) stb.
  12. item proto txt esetén adotak az alábbi elemek ITEM_VNUM~RANGEITEM_NAME(K)ITEM_TYPESUB_TYPESIZEANTI_FLAGFLAGITEM_WEARIMMUNEGOLDSHOP_BUY_PRICEREFINEREFINESETMAGIC_PCTLIMIT_TYPE0LIMIT_VALUE0LIMIT_TYPE1LIMIT_VALUE1ADDON_TYPE0ADDON_VALUE0ADDON_TYPE1ADDON_VALUE1ADDON_TYPE2ADDON_VALUE2ADDON_TYPE3ADDON_VALUE3VALUE0VALUE1VALUE2VALUE3VALUE4VALUE5SpecularSOCKETATTU_ADDON Azt szeretnám kérdezni , hogy hol találhatóak a Max HP szörny elleni erő stb .. esetleg lenne egy leírás valahol ? eddig mindent mysql-ba szerkesztettem de most itt az idelye ezen változtattni, úgy is ki lett probálva e
  13. Sziasztok! Nincsen meg valakinek véletlenül a 6-7 bónusz rendszere? Nem az official 6-7 re gondolok, hanem a hasi basicre 😄
  14. Sziasztok, *Frissítve 1. Ezzel a módosítással beállítható időintervallum az újra spawnoláshoz. 2. Eltünés/ megölés utánatól fog elindulni az új respawn event. 3. CHARACTER::Destroy() funkció után fog megtörténni az új idő beállítása a spawn-nak. Minden pályán a boss.txt, npc.txt ...stb fáljt ki kell egészíteni egy intervallum oszloppal közvetlen a respawn idő után. Ugyan úgy használható az 's','m','h' a megadott érték után. Példa a .txt fáljra: -Régi:m 804 830 1 1 0 0 10s 100 1 591 -Új :m 804 830 1 1 0 0 10s 10s 100 1 591 Így ha megölésr
  15. Sziasztok, Kis leírás, hogyan lehet szörnyeknek MOB_PROTO-ban beállítani + bónuszt/ ellenállást. (Tudom semmi extra, de nem láttam sehol se leírást erről, gondoltam hasznos lehet.) Common/length.h Common/service.h db/ClientManagerBoot.cpp Game/constants.cpp Client/UserInterface/Locale_inc.h Client/UserInterface/PythonNonPlayer.h DumpProto/dump_proto.cpp SQL/mob_proto mob_proto.txt
  16. Sziasztok, Hoztam egy kis módosítást amivel ha egy normál ütés levédésre kerül, (MISS-el) akkor nem fogja bemérgezni a karaktert, illetve ájulást/ lassítást rátenni. Mivel van 1-2 szörny aminek az alap támadása DAMAGE_TYPE_MAGIC így ki kellet egészíteni, illetve bekerül egy új bónusz. (Ugyan úgy működik mint a DODGE vagy a BLOCK, ha egy szörny mob_proto-ban a BATTLE_TYPE-ja MAGIC akkor ellene hatásos a MAGIC bónusz amivel az alap támadás levédhető) Server/Common/ Server/db/ Server/game/ DumpProto/ Client/src/ Client/game/ SQL
  17. Pont a te általad publikált forrást használom.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...