Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 06/27/2024 in all areas
-
9 points
-
FONTOS / IMPORTANT! Mali GCC7-es verzióját igényli minimum TEHÁT, ha használni akarod a rendszert FRISSÍTSD A GCC-T! It requires Mali GCC7 version as a minimum, so if you want to use the system UPPGRADE GCC! BUILDING FIX: CPythonNonPlayer::TMobTable& t = *((CPythonNonPlayer::TMobTable*)zObj.GetBuffer() + i); TMobTable* pTable = &t; Download: Help center: [Hidden Content]6 points
-
Sziasztok! Szeretném megosztani veletek ezt a kis rendszer gyüjteményt. Itt-ott talán 1-2 plusz dolog is lehet benne, viszont a nagy része az az évek alatt összegyűjtött rendszerek!6 points
-
Sziasztok csináltam egy szimpla give basic item kodót c++ ban ami annyit csinál hogy a meghatározott itemeket rád rakja első belépéskor, fontos hogy töröld a give_basic_item.quest -et.. Illusztráció: [Hidden Content] [C++] - GIVE BASIC ITEM.rar5 points
-
Download: to turn on the server 3) Navicat: monty Pass: some_pass Source/Server/db/src \source\Server\game\src5 points
-
Thanks for shared @Morpheu Ha valami hiányzik a packból itt is van néhány kellék (web stb) Download: [Hidden Content] Ha segítségre van szükséged nyiss ide topicot: [Hidden Content]5 points
-
5 points
-
5 points
-
Sziasztok! Elhoztam nektek akinek esetleg szüksége lenne rá Aeldra Loading Renewal-t. (Dracarys Féle) Egy kis bemutató róla. [Hidden Content] Dracarys Renewal Loading_Aeldra.rar5 points
-
Presentation: Locale_inc.h CommonDefines.h Downloads: Mega.nz Puu.sh Gofile.io Stop crying anotheroneindeed@gmail.com5 points
-
4 points
-
4 points
-
Full román volt, lehúztam magyarra tovább tovább lett értékesítve ezért publikálom. (Román PvP) Letöltés (gugu drive)4 points
-
Sziasztok, láttam van már kint ilyen poszt gondoltam felrakom a teljes projectet. Leírás: + windows server (már modosított fájlokkal) + How2 (Video csatolva a rarba, + drive mappába általam csinált képek.) ETC: cmake, VS22 c17, Python api: Pybind, Mariadb Windows 11.3.2, Windows Server 22x64, Game client x64 Másik poszt: Letöltés:4 points
-
OSF V5.0.3.5. [Hidden Content] Few updates: [Hidden Content] @HeekElek4 points
-
3 points
-
3 points
-
Fix: Srcs/Server/game/input_main.cpp Search: LPCHARACTER m_pkChrTarget = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(p->dwVID); Add under: if (!ch || !m_pkChrTarget) return; Download: [Hidden Content]3 points
-
Aeldra elődje.. Aki nem hiszi csekkolja le 🙂 Ez a forrás eléggé kezdetleges, de beüzemelhető is ha elég ügyesek vagyunk. Download: [Hidden Content]3 points
-
3 points
-
Jó használást srácok! Archive Password: metin2.network Vdi Password: radeon3 points
-
3 points
-
Sziasztok ! Plechito féle Quest-el ! Shadow Tower (Sehol nem láttam fent) Gyönyörű szép effectekkel illetve minimap,itemek egy kis rövid leiras és bemutato rola. [Hidden Content] [Hidden Content] Használd Egészséggel!3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
Üdv mindenkinek! Régóta gondolkodom, hogy ki teszem mindenki számára most el jöt a pillanat. [Hidden Content] Maga a rendszer működik ha egy alap forrásba teszük bele. Most a továbbiakban leírom azokat a dolgokat amik ha vannak gondot fognak okozni. Kosztüm fegyver esetében instancebase.cpp kikell egészíteni az effect levétele miatt. Mountra való felszáláskor és vért cserekor se rakja fel az effectet a fegyverre. Be rakás során figyelj oda ha már bent vannak az Elementáris erők akkor az itemdata.h-ban és c length.h-ba következő módon legyen3 points
-
Metin2 Login, Select, Create, Empire Interface kódolását vállalok! Skype címem: pisti95-spectra2 points
-
Zenaris2 SF Javítás! LEÍRÁS -Zenaris.ova fájlt be kell importálni a vbox ba, vdi fájlba. -utána vbox konfiguráld be a te géped értékei szerint. -ha ezzel meg vagy , hagyományos módon indítod a vboxot. -elnavigálsz a /usr/home/Source/Srcs/Server -paranccsal elindítod "gmake all". ezzel végzet. -reboot -cd /usr/home && sh start.sh itt kiválasztod az 1-est elindult a szerver. -kliens src én a visualstudio 2022 használtam. -quest javítások , ezek nem 100%-ak dolgozni kell rajta , de melyik sf tökéletes. ///////2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
[40250] Reference Serverfile + Client + Src [15 Available Languages] My goal was to make a reference r40250 serverfile as official as possible compared to what GF had back when their files got leaked in early 2014. No new systems added, only bug fixes. While I spent several hours testing, there may still be bugs. Please report bugs to me so I can fix them in the future, I want to make this project as bug free as possible. Available languages: EN/DE/HU/FR/CZ/DK/ES/GR/IT/NL/PL/PT/RO/RU/TR Please read Languages.txt to learn how to change the default EN language. SSH for VM: r2 points
-
Sajnos képet nem tudok ehhez adni, de 100%-ig működik! Tesztelve van. Magyarul: Céh raktár Download:2 points
-
Sziasztok, nagyon sok szerveren láttam, már és kicsit nézelődtem "introloading.py" - ban majd megtaláltam ezt a steplist függvényt amitől szebb lesz a betöltésetek kínézete és ezért megosztom veletek ! 1. Keresd : self.loadingGage.SetPercentage(2+98*p/100, 100) 2. Cseréld : # LOADING GAUGE RENEWAL # self.loadingGage.SetPercentage(p, 160) # LOADING GAUGE RENEWAL # 3. Keresd : self.__SetProgress(0) 4. Add felé // vagy utána : # LOADING GAUGE RENEWAL # tmpLoadStepList = tuple(zip(*self.loadStepList))[0] for progress in range(tmpLoadStepList[0], tmpLoadStepList2 points
-
2 points
-
2 points
-
input_db-ben egyszerűbben is meglehet oldani. TPlayerItem t; memset(&t, 0, sizeof(t)); t.owner = r_Tab.players[pPacketDB->bAccountCharacterIndex].dwID; struct SInitialItem { BYTE window; WORD pos; DWORD count; DWORD dwVnum; long alSockets[ITEM_SOCKET_MAX_NUM]; TPlayerItemAttribute aAttr[5]; }; const int MAX_INITIAL_ITEM = 33; static SInitialItem initialItems[MAIN_RACE_MAX_NUM][MAX_INITIAL_ITEM] = { /* MAIN_RACE_WARRIOR_M */ { {EQUIPMENT, WEAR_WEAPON, 1, 19, {1,1,1,0,0}, {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}}, {EQUIPMENT, WEAR_BODY, 1, 11209, {1,1,1,2 points
-
Memória szivárgásra fix: //Bin //UserInterface\PythonCharacterManager.cpp - Keresd: if (pkInstEach->IsForceVisible()) { dwForceVisibleInstCount++; continue; } //Módosítsd így: /*if (pkInstEach->IsForceVisible()) { dwForceVisibleInstCount++; continue; }*/ //Game - NEM TUDOM, HOGY MŰKÖDIK-E! //game/main.cpp - Keresd: int main(int argc, char **argv) { //Add alá: return 0; //db/Main.cpp - Keresd: int main() { //Add alá: return 0; //UserInterface/UserInterface.cpp - Keresd: int APIENTRY WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) { //Ad2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points