Jump to content

Milkee

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sziasztok. Valakinek esetleg nincsen egy olyan switchbotja ami forgatja a 6-7et is és nem sorolja fel az összes optot lehetőségként? Pl.: Ezzel csak ennyi lenne a probléma hogy írja a fegyverben is a TP-t, a Sanii switchbot meg nem optol 6-7et, pedig az jó lenne 😕 Előre is köszönöm szépen a segítséget! 🙂 További szép napot!
  2. Köszönöm szépen a segítséged! 🙂
  3. Sziasztok. Olyan problémába ütköztem hogy, szeretném lekorlátozni az optokat, hogy például mágia ellenállásból 70 után ne számolja, tehát hiába lesz harmattal, optokkal 85mágia ellenállásom, csak 70et adjon meg, úgyan ezt szeretném a kard/kétkezes stb bónuszokkal is, szeretnék segítséget kérni hogy hogyan oldhatnám meg ezt a problémát. Elöre is köszönöm szépen a válaszokat!
  4. Sziasztok. Megprobáltam berakni a Scale féle pánt rendszert de az alábbi hibákba ütköztem... Esetleg valaki tudna ebben segíteni? Itt az első hiba kód: Itt van a kód: #ifdef ENABLE_SASH_SYSTEM void CActorInstance::AttachSash(CItemData * pItemData, float fSpecular) { if (!pItemData) { RegisterModelThing(CRaceData::PART_SASH, NULL); SetModelInstance(CRaceData::PART_SASH, CRaceData::PART_SASH, 0); RefreshActorInstance(); return; } RegisterModelThing(CRaceData::PART_SASH, pItemData->GetModelThing()); SetM
  5. Szia. Elvüleg írtam ha a tiéd ez a skype
  6. Szia. Egyébként magyar vagyok, csak máshova is kilett posztolva a probléma, igazság szerint csak annyit szeretnék elérni hogy a fegyvert tudd cserélni úgy hogy ne vegye le a kosztümöt viszont ha leveszed a fegyvert vegye le a kosztümöt is, mint sok szerveren, például Solaris stb..
  7. Szia. Esetleg ezt nem lehetne úgy megcsinálni hogy ha meghalsz, akkor is ott maradjon a pet meletted?
  8. Hello guys, my problem is that everyone has if they using this system.. So i want that if i equipped the weapon costume after i unequip the weapon then automatically unequip the costume too When i euqipped the costume then i can swap my weapon i know wehere to do but im not a programmer so i can not realize 1. #ifdef WEAPON_COSTUME_SYSTEM #ifdef NEW_ARROW_SYSTEM if (item->GetType() == ITEM_WEAPON && item->GetSubType() != WEAPON_ARROW && item->GetSubType() != WEAPON_UNLIMITED_ARROW) #else if (item->GetType() == ITEM_WEAPON &&
  9. Szia. Esetleg abban tudnál segíteni hogy tudjak úgy fegyvert váltani hogy ne vegye le a fegyver kosztümöt?
×
×
  • Create New...