Jump to content

Old-HunMark

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Old-HunMark last won the day on September 18

Old-HunMark had the most liked content!

Community Reputation

119 Excellent

About Old-HunMark

  • Birthday 11/26/1994

Recent Profile Visitors

370 profile views
  1. Nem is fogják publikálni, jómagam is készülök ezt megvásárolni 🙂 [Hidden Content]
  2. Már megoldódott! témát lehet zárni! köszönöm! 🙂
  3. Sziasztok, fórumlakók és fejlesztők! Érdeklődnék, és nagy segítség lenne számomra, ha esetleg valakinek meglenne ez a kis konvertáló, amely kliensbeli protót konvertál TXT-s protóra. Privátban vagy esetleg itt hozzászólásban linkelné valaki? Köszönöm! 🙂 Kép valójában miről is lenne szó! img További jó fórumozást sziasztok! 🙂
  4. Nincs forrás része ez python-ból áll! Ne a teljes introloading.py -t cseréld ki, hanem benne lévő kódot a sajátoddal rakd össze 🙂
  5. Videó.: [Hidden Content] System.: [Hidden Content] Nincs mit 🙂
  6. Kedves DiiZeR Egy alternatívát írtam, ami egyszerü, de ha időd engedi adj neki részletes le írást, arról amiről ép te írsz, biztos meg fogja érteni, meg sokan mások is! 🙂
  7. Szia! itt mutatok egy példát 🙂 Külön quest file-t kreálj hozzá, mert ez 2 külön quest . egyik meg hívja a mountot a másik pedig annak az itemnek ad bónuszt amin van a mount. így a leltáradból fogja adni a bónuszt.
  8. Üdv kedves fórumozó! Xanax- HunMark- Flavio vagyok! 🙂 igen 3 nevem van 😄 😄 Itt egy fix a skillek húzására, alap40k syler nél... ügyebár nem mindig vált át 17-nél a skill m1 re! Így szeretném ezt a kis fixet közzétenni! Kellemes fordítást! 😉 Tesztelve, működik!
  9. Helló belló kedves és nemkedves fórumozó! 🙂 Teleportálás utánni skillek eltünésére közzéteszek 1 fixet ha már ittvagyok 😄 ! Szerverforrás / Char_item.ccp keresd if (!item && bCell == WEAR_WEAPON) Ezeket a sorokat kommenteld ki! if (!item && bCell == WEAR_WEAPON) { if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM); if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG)) RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); } így nézzen ki! //if (!item && bCell == WEAR_WEAPON) { // ±Í°Ë »çżë ˝Ă ąţ´Â °ÍŔ̶ó¸é Čż°ú¸¦ ľřľÖľß ÇŃ´Ů. //if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) //RemoveA
×
×
  • Create New...