-
Content Count
15 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Old-HunMark last won the day on September 18
Old-HunMark had the most liked content!
Community Reputation
119 ExcellentAbout Old-HunMark
- Birthday 11/26/1994
Recent Profile Visitors
370 profile views
-
köxi
-
Nem is fogják publikálni, jómagam is készülök ezt megvásárolni 🙂 [Hidden Content]
- 14 replies
-
- 12
-
Kliens item_proto To item_proto.TXT
Old-HunMark replied to Old-HunMark's topic in Questions/Problems
Már megoldódott! témát lehet zárni! köszönöm! 🙂 -
Sziasztok, fórumlakók és fejlesztők! Érdeklődnék, és nagy segítség lenne számomra, ha esetleg valakinek meglenne ez a kis konvertáló, amely kliensbeli protót konvertál TXT-s protóra. Privátban vagy esetleg itt hozzászólásban linkelné valaki? Köszönöm! 🙂 Kép valójában miről is lenne szó! img További jó fórumozást sziasztok! 🙂
-
Nincs forrás része ez python-ból áll! Ne a teljes introloading.py -t cseréld ki, hanem benne lévő kódot a sajátoddal rakd össze 🙂
-
Videó.: [Hidden Content] System.: [Hidden Content] Nincs mit 🙂
- 14 replies
-
- 37
-
VDI ID: root PV: dev
-
Igazán nincs mit 🙂
-
Engem is érdekelne.
-
Kedves DiiZeR Egy alternatívát írtam, ami egyszerü, de ha időd engedi adj neki részletes le írást, arról amiről ép te írsz, biztos meg fogja érteni, meg sokan mások is! 🙂
-
Szia! itt mutatok egy példát 🙂 Külön quest file-t kreálj hozzá, mert ez 2 külön quest . egyik meg hívja a mountot a másik pedig annak az itemnek ad bónuszt amin van a mount. így a leltáradból fogja adni a bónuszt.
-
Helló belló kedves és nemkedves fórumozó! 🙂 Teleportálás utánni skillek eltünésére közzéteszek 1 fixet ha már ittvagyok 😄 ! Szerverforrás / Char_item.ccp keresd if (!item && bCell == WEAR_WEAPON) Ezeket a sorokat kommenteld ki! if (!item && bCell == WEAR_WEAPON) { if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM); if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG)) RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); } így nézzen ki! //if (!item && bCell == WEAR_WEAPON) { // ±Í°Ë »çżë ˝Ă ąţ´Â °ÍŔ̶ó¸é Čż°ú¸¦ ľřľÖľß ÇŃ´Ů. //if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) //RemoveA