Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/02/2023 in all areas

  1. Lehetőséged van a magasba repülni bármilyen hátasról én még nem tudtam be exportálni a kliens forrásomban illetve kíváncsi voltam, ha publikálom ezt a magyar közösségnek hányan fogják be importálni a szerverükben illetve itt meg beszéljék az esetleges problémákat. Egy köszönőmet el fogadnék, illetve ha valaki segítene rá jönni a következő hibára is : LNK2001 unresolved external symbol "public: void _ thiscall CActorInstance:UcanAdam(float)" (?UcanAdam@CActorInstance@@QAEXM@Z)
    7 points
  2. Images: Download:
    2 points
  3. Sziasztok! Hoztam egy újabb szerverfájlt aminek a forrását az érintetlen kraizy.tgz-ből építettem fel és modernizáltam amennyire csak tudtam. Mivel nincs benne sok rendszer így nyugodtan nevezhetném vanilla kiadásnak is, és így nyugodtan lehet építeni tovább amire csak akarjátok, több órás tesztelés után sem tapasztaltam crash-t vagy szerverösszeomlást alkalmas szervernyitáshoz is. Remélem hasznotokra válik. - Tulajdonságok - - Max Szint: 105 - 4CH Indítható hiba nélkül (Persze minél több CH-t indítasz annál több RAM-ra lesz szükséged) - Sárkánykő Alkímia (húzási esély 100%)
    1 point
  4. Üdv XaNaX vagyok. HDD-men porosodik. Aki tud belőlle kihozni valamit használja egészségel. SZERVERFÁJLT NEM ÉN KÉSZÍTETTEM ÉN CSAK KÖZZÉ TETTEM! belépés a játékba felhasználó = admin jelszó = admin belépés navicatra user = root pw = hungary Ha alapból nem látszódna az okey kártya event akkot ingame (játékon bellül) /e cards_event 1 eltüntetni /e cards_event 0 GM panelba van az event elindítása lezárása (gyűjthető kártya dobás). Meley barlangjába csak akkor tudtok bemenni ha regisztráljátok a céhet és játék opcióknál
    1 point
  5. Üdv XaNaX vagyok. HDD-men porosodik. Aki tud belőle kihozni valamit használja egészsségel. SZERVERFÁJLT NEM ÉN KÉSZÍTETTEM ÉN CSAK KÖZZÉ TETTEM! ############### SZERVERFÁJL LEÍRÁS ############### -VZ Szerverfájl (34k) átalakítva 40k -ra. Indítás: cd /usr/game/ sh start.sh (Akár 8 CH -t is indíthattok!) Mentés: cd /usr/game/ sh backup.sh Szerver leállítás (100% Cucc eltünés nélkül): cd /usr/game/ sh leallitas.sh (Ez az sh leállítja a GAME, DB -t killall parancsal). ################################################### KLIENT LEÍRÁS ############
    1 point
  6. Ez egy publikált rész, viszont én kibővítettem, teszteltem és tökéletesen müködik!
    1 point
  7. item_proto-ban a type, tehát a ITEM_SECONDARY_COIN határozza meg, hogy fizethetsz-e vele SecondaryCoin-ként. Van ennek egy "újraírt" változata, ahol jobban tudod állítani tárgyanként, hogy mit milyen cuccért lehessen venni: [Hidden Content] Az emberek 90%-a már ezt használja inkább.
    1 point
  8. Egy kipublikált kosztüm eltüntetés rendszert javítottam és teljesen tökéletesen működik
    1 point
  9. Sziasztok Találtam egy offline shopot Mivel nem nagyon van offline shop (csak a Solaris) ezért kirakom. [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] (Teszteltem működik) ctrl+c / ctrl+v nem ajánlott !! 🙂 EREDETI POSZT: Github
    1 point
  10. Download: (Attached) BattlePass FULL.rar
    1 point
  11. Üdv mindenkinek! Régóta gondolkodom, hogy ki teszem mindenki számára most el jöt a pillanat. [Hidden Content] Maga a rendszer működik ha egy alap forrásba teszük bele. Most a továbbiakban leírom azokat a dolgokat amik ha vannak gondot fognak okozni. Kosztüm fegyver esetében instancebase.cpp kikell egészíteni az effect levétele miatt. Mountra való felszáláskor és vért cserekor se rakja fel az effectet a fegyverre. Be rakás során figyelj oda ha már bent vannak az Elementáris erők akkor az itemdata.h-ban és c length.h-ba következő módon legyen
    1 point
  12. how to fix? 0104 23:08:01738 :: Traceback (most recent call last): 0104 23:08:01738 :: File "ui.py", line 2526, in OnOverInItem 0104 23:08:01739 :: File "ui.py", line 63, in __call__ 0104 23:08:01739 :: File "ui.py", line 54, in __call__ 0104 23:08:01739 :: File "uiInventory.py", line 1724, in OverInItem 0104 23:08:01740 :: File "uiInventory.py", line 1987, in ShowToolTip 0104 23:08:01740 :: File "uiToolTip.py", line 804, in SetInventoryItem 0104 23:08:01741 :: File "uiToolTip.py", line 1774, in AddItemData 0104 23:08:01741 :: File "uiToolTip.py", line 1753,
    1 point
  13. Magyar viszonylatból indulok ki! Tehát az alábbi problémákat tapasztalom különböző szervereknél: Reagálás hibákra. Ha esetlegesen Forrással dolgoznak akkor az alapvető hibákat nem javítják, hanem inkább letöltenek egy kész (haha kebab) forrást. Több fázisos tesztelés hiánya / kapkodás. Amit tanácsolni tudok: Fontos a fokozatosság, illetve egy nagyobb projectnél a józan paraszti ész. Fokozatosság alatt azt értem, hogy ne mindent 1 nap alatt próbáljanak megcsinálni. Több fázisos tesztek, akár 2-3 hónapig. (Igen nem mindig jön elő minden hiba te
    1 point
  14. 1 point
  15. Sziasztok, sokak számára problémát jelent az ALT+TAB, egér beragadás és mit kell hogy mondjak valamikor rohadt idegesítő... Elhoztam rá egy elég egyszerű saját kis fixet. Illusztráció kép : [Hidden Content] Fixről Videó: [Hidden Content] ~ Ha tudtam segíteni egy pacsi nagyon jól esne 😛
    1 point
  16. Hali akinek kellene a link itt van!!! [Hidden Content]
    1 point
  17. Download: Attached PlayerProfileWithKillStatistic_v103.rar
    1 point
  18. Serverside: 1) input_main.cpp 2.1) Keress rá erre: case SHOP_SUBHEADER_CG_SELL2: 2.2) Írd felül ezzel: case SHOP_SUBHEADER_CG_SELL2: { if (uiBytes < sizeof(WORD) + sizeof(BYTE) + sizeof(BYTE)) return -1; const WORD wPos = *reinterpret_cast<const WORD*>(c_pData); const BYTE bCount = *(c_pData + sizeof(WORD)); const BYTE bType = *(c_pData + sizeof(WORD) + sizeof(BYTE)); sys_log(0, "INPUT: %s SHOP: SELL2", ch->GetName()); CShopManage
    1 point
  19. Ebben a leírásban elmagyarázom, hogyan lehet 3 birodalomból 1-et kivenni Pythonban. Birodalmak listája: a/1 - shinsoo b/2 - chunjoo c/3 - jinno A példámban törölni fogjuk a B/2-őt, vagyis Chunjo birodalmat. root.eix/epk introselect.py Rákeresel erre: EMPIRE_NAME = { net.EMPIRE_A : localeInfo.EMPIRE_A, net.EMPIRE_B : localeInfo.EMPIRE_B, net.EMPIRE_C : localeInfo.EMPIRE_C } Törlöd ezt a sort: net.EMPIRE_B : localeInfo.EMPIRE_B, Rákeresel erre, ezt is törlöd: self.flagDic
    1 point
×
×
  • Create New...