Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/30/2022 in all areas
-
7 points
-
[40250] Reference Serverfile + Client + Src [15 Available Languages] My goal was to make a reference r40250 serverfile as official as possible compared to what GF had back when their files got leaked in early 2014. No new systems added, only bug fixes. While I spent several hours testing, there may still be bugs. Please report bugs to me so I can fix them in the future, I want to make this project as bug free as possible. Available languages: EN/DE/HU/FR/CZ/DK/ES/GR/IT/NL/PL/PT/RO/RU/TR Please read Languages.txt to learn how to change the default EN language. SSH for VM: r2 points
-
Szia.! Ezt használtam nem rég. Costume Weapon.rar Teljesen tökéletesen működik. Megvannak hozzá a GF-es modellek, megírva az item_proto, és társai. Az ikonok nincsenek benne, de azt wikipédián is megtalálod.2 points
-
vdi: [Hidden Content] minden más: [Hidden Content]2 points
-
1 point
-
[Hidden Content] password: metin2academy.com Ezt meg csak így itt hagyom hogy tudjátok mi a helyzet vele Umbra — ma 16:23-kor if you want wom2.global version [16:24] is wonder fixed [16:24] with out bugs [16:24] you can get it for 75 euro [16:24] wom2.global version [16:24] no bugs Mikee — ma 16:24-kor Thanks but I don't need it Umbra — ma 16:25-kor oh ok1 point
-
[Replica] Old Metin2 Website & ItemShop This is a working replica of the old Metin2 website and ItemShop. The project originally made in 2013 for a possible server but we never opened it. For now I just refactored it to be compatible with PHP7/8, tidied the code a little but honestly, expect real old shit procedural style code! While you can use "as is", I highly recommend to check it for old vulnerabilities before you take it live because of it's deprecated nature. The language is hungarian, you can use web.archive.org to speed up your translation. Website: Ite1 point
-
Web Download: Web Original: [Hidden Content] ########################################################################################################################### Introduction Web Download: Introduction Web Original :[Hidden Content]1 point
-
1 point
-
1 point
-
Üdv XaNaX vagyok. HDD-men porosodik. Aki tud belőle kihozni valamit használja egészsségel. SZERVERFÁJLT NEM ÉN KÉSZÍTETTEM ÉN CSAK KÖZZÉ TETTEM! ############### SZERVERFÁJL LEÍRÁS ############### -VZ Szerverfájl (34k) átalakítva 40k -ra. Indítás: cd /usr/game/ sh start.sh (Akár 8 CH -t is indíthattok!) Mentés: cd /usr/game/ sh backup.sh Szerver leállítás (100% Cucc eltünés nélkül): cd /usr/game/ sh leallitas.sh (Ez az sh leállítja a GAME, DB -t killall parancsal). ################################################### KLIENT LEÍRÁS ############1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sziasztok! 🙂 Hoztam egy kis frissességet, használd egészséggel! Kép a weboldalról. Letöltés Marvo2[Prémium HP a FlashH-tól].tar1 point
-
Sima felszerelésekhez és costume felszerelésekhez is egyaránt használható! EGY ID HEZ a siningtable.txt-ben 3 EFFECTET LEHET CSATOLNI! (TABULÁTORRAL ELVÁLASZTVA) Download:1 point
-
Is this a different file with this topic? ıs a different file with this topic?1 point
-
1 point
-
Sziasztok csináltam egy szimpla give basic item kodót c++ ban ami annyit csinál hogy a meghatározott itemeket rád rakja első belépéskor, fontos hogy töröld a give_basic_item.quest -et.. Illusztráció: [Hidden Content] [C++] - GIVE BASIC ITEM.rar1 point
-
Pici update. ha valaki kezdő szintet akar módositani forrásban. input_login.cpp-ben, a NewPlayerTable2 funkción belül: table->level = 1; csere erre: table->level = AMENNYI_SZINTET_AKARSZ; A funkción belül a return true; elé pedig ezt: for (int i = 1; i < AMENNYI_SZINTET_BEIRTAL_ODA; ++i) { int iHP = number(JobInitialPoints[job].hp_per_lv_begin, JobInitialPoints[job].hp_per_lv_end); int iSP = number(JobInitialPoints[job].sp_per_lv_begin, JobInitialPoints[job].sp_per_lv_end); table->sRandomHP += iHP; table->sRandomSP += iSP; table1 point
-
Magyar viszonylatból indulok ki! Tehát az alábbi problémákat tapasztalom különböző szervereknél: Reagálás hibákra. Ha esetlegesen Forrással dolgoznak akkor az alapvető hibákat nem javítják, hanem inkább letöltenek egy kész (haha kebab) forrást. Több fázisos tesztelés hiánya / kapkodás. Amit tanácsolni tudok: Fontos a fokozatosság, illetve egy nagyobb projectnél a józan paraszti ész. Fokozatosság alatt azt értem, hogy ne mindent 1 nap alatt próbáljanak megcsinálni. Több fázisos tesztek, akár 2-3 hónapig. (Igen nem mindig jön elő minden hiba te1 point
-
char_battle.cpp-ben nálam így van a funkció, de én bővítettem long long-ra tehát az adattípust ne felejtsd el átírni. void CHARACTER::RewardGold(LPCHARACTER pkAttacker) { if (!pkAttacker) return; // ADD_PREMIUM bool isAutoLoot = (pkAttacker->GetPremiumRemainSeconds(PREMIUM_AUTOLOOT) > 0 || pkAttacker->IsEquipUniqueGroup(UNIQUE_GROUP_AUTOLOOT)) ? true : false; // END_OF_ADD_PREMIUM PIXEL_POSITION pos; if (!isAutoLoot) if (!SECTREE_MANAGER::instance().GetMovablePosition(GetMapIndex(), GetX(), GetY(), pos)) return; int iTotalGold = 0; int iGoldPercent1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point