Popular Post piktorvik 1,546 Posted March 25, 2022 Popular Post Share Posted March 25, 2022 Ez a megoldás nagyon egyszerű. Szimplán a meglévő freebsd rendszerünkre telepítünk egy 32bites változatot, hogy forrást tudjunk fordítani rajta. Amit telepíteni fogunk: FreeBSD 13.1-RELEASE 32bit, gmake, mariadb106-server-10.6.8, gcc10, clang++-devel, python, python27, devil, python3 + TMP4 forrás Hozzunk létre egy mappát, ahová a jail rendszer fog kerülni. Majd töltsük le a freebsd hivatalos oldaláról a 12.2-es 32bites base.txz-t. Miután letöltöttük, bontsuk ki a fájlokat. Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. A következő lépésben a meglévő resolv.conf fájlunkat másoljuk át a jail rendszerre (ez akkor szükséges, ha a jail rendszeren nincs internet) Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. Az /etc/ mappában csináljunk egy jail.conf fájlt majd illesszük be a következő beállításokat: Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. Engedélyezzük a jailt rendszerindításkor: Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. Jail parancsok: Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. A jailből kilépni az exit paranccsal lehet. Végezetül telepítsük fel a szükséges szervizeket / csomagokat. (JAIL RENDSZERRE TELEPÍTSD! jexec 1 tcsh) Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. Ha @TMP4 Reference forrását használod akkor a game src mappán belül cseréld ki a MakeFile-t erre: Quote PLATFORM = $(shell file /bin/ls | cut -d' ' -f3 | cut -d'-' -f1) GCC_VERSION = $(shell $(CC) --version 2>&1 | grep "(GCC)" | cut -d' ' -f3 | cut -d'.' -f1) BSD_VERSION = $(shell uname -v 2>&1 | cut -d' ' -f2 | cut -d'.' -f1) SVN_VERSION = 40250 CC = clang++-devel INCDIR = LIBDIR = BINDIR = .. OBJDIR = OBJDIR GAMEDIR = /usr/metin2/server/share/bin $(shell if [ ! -d $(OBJDIR) ]; then mkdir $(OBJDIR); fi) # Standard Setting LIBS = -pthread -lm -lmd # Removed -fno-rtti CFLAGS = -g -Wall -w -O2 -m32 -pipe -std=c++2b -fexceptions -D_THREAD_SAFE -DNDEBUG # -D_USE_SERVER_KEY_ CFLAGS += -mtune=i686 -fstack-protector-all # Boost INCDIR += -I../../etc/boost_1_72_0 # CryptoPP INCDIR += -I../../etc/cryptopp_8_4_0 LIBDIR += -L../../etc/cryptopp_8_4_0 LIBS += -lcryptopp # DevIL INCDIR += -I../../etc/libdevil LIBDIR += -L../../etc/libdevil LIBS += -lIL -lpng -ltiff -lmng -llcms -ljpeg # MySQL INCDIR += -I/usr/local/include/mysql LIBS += /usr/local/lib/mysql/libmariadbclient.a /usr/lib/libz.a #LIBS += -lmysqlclient -lz # Miscellaneous external libraries # INCDIR += -I../../../Extern/include # LIBDIR += -L../../../Extern/lib # OpenSSL INCDIR += -I/usr/include LIBS += -lssl -lcrypto # LIBS += /usr/lib/libssl.a # Project Library INCDIR += -I../../liblua/include INCDIR += -I/usr/local/include INCDIR += -I../../libserverkey LIBDIR += -L../../libthecore/lib -L../../libpoly -L../../libsql -L../../libgame/lib -L../../liblua/lib -L../../libserverkey LIBDIR += -L/usr/local/lib LIBS += -lthecore -lpoly -llua -llualib -lsql -lgame -lserverkey USE_STACKTRACE = 0 ifeq ($(USE_STACKTRACE), 1) LIBS += /usr/local/lib/libexecinfo.a endif # TARGET = $(BINDIR)/game_r$(SVN_VERSION)_$(PLATFORM) TARGET = $(BINDIR)/game CFILE = minilzo.c CPPFILE = BattleArena.cpp FSM.cpp MarkConvert.cpp MarkImage.cpp MarkManager.cpp OXEvent.cpp TrafficProfiler.cpp ani.cpp\ arena.cpp banword.cpp battle.cpp blend_item.cpp block_country.cpp buffer_manager.cpp building.cpp castle.cpp\ char.cpp char_affect.cpp char_battle.cpp char_change_empire.cpp char_horse.cpp char_item.cpp char_manager.cpp\ char_quickslot.cpp char_resist.cpp char_skill.cpp char_state.cpp PetSystem.cpp cmd.cpp cmd_emotion.cpp cmd_general.cpp\ cmd_gm.cpp cmd_oxevent.cpp config.cpp constants.cpp crc32.cpp cube.cpp db.cpp desc.cpp\ desc_client.cpp desc_manager.cpp desc_p2p.cpp dev_log.cpp dungeon.cpp empire_text_convert.cpp entity.cpp\ entity_view.cpp event.cpp event_queue.cpp exchange.cpp file_loader.cpp fishing.cpp gm.cpp guild.cpp\ guild_manager.cpp guild_war.cpp horse_rider.cpp horsename_manager.cpp input.cpp input_auth.cpp input_db.cpp\ input_login.cpp input_main.cpp input_p2p.cpp input_teen.cpp input_udp.cpp ip_ban.cpp\ item.cpp item_addon.cpp item_attribute.cpp item_manager.cpp item_manager_idrange.cpp locale.cpp\ locale_service.cpp log.cpp login_data.cpp lzo_manager.cpp marriage.cpp matrix_card.cpp\ messenger_manager.cpp mining.cpp mob_manager.cpp monarch.cpp motion.cpp over9refine.cpp p2p.cpp packet_info.cpp\ party.cpp passpod.cpp pcbang.cpp polymorph.cpp priv_manager.cpp pvp.cpp\ questevent.cpp questlua.cpp questlua_affect.cpp questlua_arena.cpp questlua_ba.cpp questlua_building.cpp\ questlua_danceevent.cpp questlua_dungeon.cpp questlua_forked.cpp questlua_game.cpp questlua_global.cpp\ questlua_guild.cpp questlua_horse.cpp questlua_pet.cpp questlua_item.cpp questlua_marriage.cpp questlua_mgmt.cpp\ questlua_monarch.cpp questlua_npc.cpp questlua_oxevent.cpp questlua_party.cpp questlua_pc.cpp\ questlua_quest.cpp questlua_target.cpp questmanager.cpp questnpc.cpp questpc.cpp\ refine.cpp regen.cpp safebox.cpp sectree.cpp sectree_manager.cpp sequence.cpp shop.cpp\ skill.cpp start_position.cpp target.cpp text_file_loader.cpp trigger.cpp utils.cpp vector.cpp war_map.cpp\ wedding.cpp xmas_event.cpp version.cpp panama.cpp threeway_war.cpp map_location.cpp auth_brazil.cpp\ BlueDragon.cpp BlueDragon_Binder.cpp DragonLair.cpp questlua_dragonlair.cpp\ skill_power.cpp affect.cpp SpeedServer.cpp questlua_speedserver.cpp\ auction_manager.cpp FileMonitor_FreeBSD.cpp ClientPackageCryptInfo.cpp cipher.cpp\ buff_on_attributes.cpp check_server.cpp dragon_soul_table.cpp DragonSoul.cpp\ group_text_parse_tree.cpp char_dragonsoul.cpp questlua_dragonsoul.cpp\ shop_manager.cpp shopEx.cpp item_manager_read_tables.cpp COBJS = $(CFILE:%.c=$(OBJDIR)/%.o) CPPOBJS = $(CPPFILE:%.cpp=$(OBJDIR)/%.o) MAINOBJ = $(OBJDIR)/main.o MAINCPP = main.cpp default: $(TARGET) $(OBJDIR)/minilzo.o: minilzo.c @$(CC) $(CFLAGS) $(INCDIR) -c $< -o $@ @echo compile $< $(OBJDIR)/version.o: version.cpp @$(CC) $(CFLAGS) -D__SVN_VERSION__="$(SVN_VERSION)" -c $< -o $@ @echo compile $< $(OBJDIR)/%.o: %.cpp @echo compile $< @$(CC) $(CFLAGS) $(INCDIR) -c $< -o $@ limit_time: @echo update limit time @python2.7 update_limit_time.py $(TARGET): $(CPPOBJS) $(COBJS) $(MAINOBJ) @echo linking $(TARGET).... @$(CC) $(CFLAGS) $(LIBDIR) $(COBJS) $(CPPOBJS) $(MAINOBJ) $(LIBS) -o $(TARGET) @echo "Moving $(TARGET) to $(GAMEDIR)" @mv $(TARGET) $(GAMEDIR) @echo "All done! Your game file moved to your server directory." clean: @rm -f $(COBJS) $(CPPOBJS) @rm -f $(BINDIR)/game_r* $(BINDIR)/conv tag: ctags *.cpp *.h *.c dep: makedepend -f Depend $(INCDIR) -I/usr/include/c++/3.3 -I/usr/include/c++/4.2 -p$(OBJDIR)/ $(CPPFILE) $(CFILE) $(MAINCPP) 2> /dev/null > Depend sinclude Depend További módosítások ahhoz, hogy a mariadb megfelelően működjön a szerverrel. Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. FIGYELEM: Ezek a beállítások TMP4 Reference alapján készültek. Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. 61 12 1 2 Quote Link to post Share on other sites
SamuraiHUN 829 Posted November 15, 2022 Share Posted November 15, 2022 Annyival egészíteném ki, hogy a db/makefile-ban is így nézzen ki: Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. libsql/AsyncSQL.h Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. csere erre: Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. libsql/AsyncSQL.cpp nálam így néz ki: Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. Game/utils.cpp Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. 19 5 1 Quote Link to post Share on other sites
LokNarash 0 Posted March 21, 2023 Share Posted March 21, 2023 thnks Quote Link to post Share on other sites
Adek 10 Posted June 12, 2023 Share Posted June 12, 2023 Esetleg még egy sor jól jönne, hogy kell a legvégén fordítani Quote Link to post Share on other sites
piktorvik 1,546 Posted June 13, 2023 Author Share Posted June 13, 2023 11 hours ago, Adek said: Esetleg még egy sor jól jönne, hogy kell a legvégén fordítani A topic nem arról szól, hogyan kell forrást fordítani. Ha kérdésed van ezzel kapcsolatban akkor keress fel privátban. 🙂 @Adek Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.