Jump to content

Shining system by sanii


Recommended Posts

Sziasztok az alábbi problémába ütköztem.

Beraktam a systemet ami itt is publikálva van.. 

De ha effekt fegyvert (Animált fegyver MSE-MDE)  szeretnék berakni kosztümként nem látszik.... 
Ha látszik is akkor csak ütni lehet vele mint ha semmi nem lenne a kezébe de az effekt fegyver látszik

Kosztüm fegyver rendszer a value 3-as

Instancebase.cpp-t linkelek ha kéritek.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 3/7/2022 at 10:38 PM, rakos011 said:

Sziasztok az alábbi problémába ütköztem.

Beraktam a systemet ami itt is publikálva van.. 

De ha effekt fegyvert (Animált fegyver MSE-MDE)  szeretnék berakni kosztümként nem látszik.... 
Ha látszik is akkor csak ütni lehet vele mint ha semmi nem lenne a kezébe de az effekt fegyver látszik

Kosztüm fegyver rendszer a value 3-as

Instancebase.cpp-t linkelek ha kéritek.

Nálad is maga a fegyver látszik, mint modell, meg az effect rajta van, de textúra nincs?

Ha igen, akkor követem. :) 

Link to post
Share on other sites

Megnéztük, és a LeNnT féle koszti fegyverrel nem igazán kompatibilis a shining system, és InstanceBase.cpp-be összehozni a 2-t elég lehetetlennek tűnő küldetés.

Maga a koszti fegyver rendelkezik egy Clear függvénnyel, ami a sima csillogás elvételit képezi, viszont a shining-ot nem kellene elvennie, ha már a koszti fegyóként mde van használja, és itt akad el a dolog. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...