rakos011 127 Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 Sziasztok az alábbi problémába ütköztem. Beraktam a systemet ami itt is publikálva van.. De ha effekt fegyvert (Animált fegyver MSE-MDE) szeretnék berakni kosztümként nem látszik.... Ha látszik is akkor csak ütni lehet vele mint ha semmi nem lenne a kezébe de az effekt fegyver látszik Kosztüm fegyver rendszer a value 3-as Instancebase.cpp-t linkelek ha kéritek. Quote Link to post Share on other sites
CherSkit 13 Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 On 3/7/2022 at 10:38 PM, rakos011 said: Sziasztok az alábbi problémába ütköztem. Beraktam a systemet ami itt is publikálva van.. De ha effekt fegyvert (Animált fegyver MSE-MDE) szeretnék berakni kosztümként nem látszik.... Ha látszik is akkor csak ütni lehet vele mint ha semmi nem lenne a kezébe de az effekt fegyver látszik Kosztüm fegyver rendszer a value 3-as Instancebase.cpp-t linkelek ha kéritek. Nálad is maga a fegyver látszik, mint modell, meg az effect rajta van, de textúra nincs? Ha igen, akkor követem. :) Quote Link to post Share on other sites
Pisti95 3,508 Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 Megnéztük, és a LeNnT féle koszti fegyverrel nem igazán kompatibilis a shining system, és InstanceBase.cpp-be összehozni a 2-t elég lehetetlennek tűnő küldetés. Maga a koszti fegyver rendelkezik egy Clear függvénnyel, ami a sima csillogás elvételit képezi, viszont a shining-ot nem kellene elvennie, ha már a koszti fegyóként mde van használja, és itt akad el a dolog. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.