Jump to content

[C++] - Mount Backporting / Mount Visszadobálás. [FIX]


Recommended Posts

Quote

@TMP4 / @SamuraiHUN- köszönjük ! én csak editeltem a topicot + lefordítottam. 🥰

  1. Run/Walk animáció kiválasztása ( mount ).
  2. Nyisd meg Grannyban
  3. Kattints -> "view in detail"
  4. Profit.

image.thumb.png.5f751ce5830132d35ad9de3f9b3b5b2b.png

image.png.de5679dca825c153597179a4b4e254c4.png

image.thumb.png.7ed3084a54abd39b2dc509b1b67499ad.png

granny_real32 Duration = MotionDuration

granny_real32 LoopTranslation = Accumulation

Frissítsd a relatív .msa fájlt.msa // Hogyha nem passzol a .gr2 fájlal:

MotionDuration 0.666667
Accumulation 0.00 -300.00 0.00

Győződj meg arrol hogy share / data mappa passzol a kliens + szerver oldalal.

Győződj meg arrol hogy mob_proto column `mob mappa` passzol a szerver oldali share / data mappával...

 

Link to post
Share on other sites
  • peaceofficial changed the title to [C++] - Mount Backporting / Mount Visszadobálás. [FIX]

Ezzel csak a speedhacket engedélyezed 🙂

Ha passzol a kliens és szerver oldal, és szerveroldalról nem maradt ki az Accumulation a run.msa-ból, és még a MotionDuration is egyezik, akkor lehet bármilyen gyors az a mount, nem fog visszadobni hisz nem érheti el a 40-et az fDist. Nem attól lesz nagyobb az fDist hogy milyen gyors a mount. Az fDist-el kicsit úgy kell elképzelni hogy mennyivel vagy távolabb mint a szerver gondolná hogy lenned kell. A 40 egy tűrési határ hogy kevesebb false positive észlelés legyen. Ezért írtam hogy a speedhacket engeded meg ezzel 😄

Nem tudom hogy linkelhetek-e más fórumot itt, szóval csak bemásolom inkább ide azt, hogy lehet megnézni a Accumulation értékét:

Quote
  1. Select the run/walk animation of your mount.
  2. Open it in granny
  3. Click "view in detail"
  4. Profit.

Hidden Content

    Give reaction to this post to see the hidden content.

Hidden Content

    Give reaction to this post to see the hidden content.

Hidden Content

    Give reaction to this post to see the hidden content.

granny_real32 Duration = MotionDuration

granny_real32 LoopTranslation = Accumulation

Update the relative .msa file if they don't match with the .gr2's data:

MotionDuration 0.666667
Accumulation 0.00 -300.00 0.00

Make sure it's also correct in the share/data folder in your server.

Make sure the value in the mob_proto column `folder` is also correct (or in the .txt if you're using .txt protos).

 

  • Like 7
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, SamuraiHUN said:

A motlistet kell helyesen kitölteni és nem fog visszadobálni, illetve szerver oldalra feltölteni, a data/monster mappába amilyen néven van a mob_proto folder oszlopában.

Annyi kiegészítéssel hogy feltöltés után a run msa-t ki kell egészíteni az Accumulation értékével (fentebb a tutorial), ha nincs benne. Az esetek 90%-ban nem lesz benne kliens oldalon, egy alap mob/mount-ban sincs benne kliensoldalon, mert ezt az adatot a kliens nem használja, csak a szerver.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...