Pisti95 3,503 Posted September 30, 2021 Share Posted September 30, 2021 Nos én írok neked magyarázatot, de szerintem elég könnyű megérteni, ha szoktad nézni a skillek képességét a tálcán azt a kis előugró ablakot. Lényegében a skilldesc.txt-ből iratja ki az adatokat. 1. oszlop: Itt látod a skill-ek vnum-jait. (pl.: 6 ) 2. oszlop: KASZT aki használhatja: (pl.: WARRIOR ) Különleges esetben vannak: SUPPORT képességek (Bányészat, Vezetés stb.), valamint GUILD (Céh) készségek. 3. oszlop: NEVE (alap) 4. oszlop: NEVE (Mester (M) esetén) 5. oszlop: NEVE (Grand Master (G) valamint Perfect Master (P) esetén) 6. és 7. oszlop: (Lehet 8. oszlop is, attól függ mennyi a magyarázat) A skil magyarázata. (Támadási sémája, stratégiai szempont) 8. oszlop: Meghatározod a skil fajtáját. Például: Támadó skill: ATTACK_SKILL Célpont szükségessége: NEED_TARGET Ki-be kapcsolható skill funkció (Elv. Penge): TOGGLE stb. Ezeket el tudod választani ilyen függőleges vonalakkal: ( jobb ALT + K) = ł 9. oszlop: Itt meghatározza milyen fegyverrel használható az adott skill. Például: DAGGER = Tőr SWORD = Kard TWO_HANDED = Kétkezes FAN = Legyező BELL = Harang BOW = Íj stb. Ló skillek és céh skillek esetében találkozhatsz mással is. Példa (ló skill) DOUBLE_SWORD = Dupla kard 10. oszlop: Itt határozod meg a koreai nevet (PC és pc2-be való skill fájlok), amit playersettingmodule.py-ban is megtalálsz hozzárendelésként. 11. oszlop: Az adott skill hanyadik skillje a karakternek. (Pl.: 32-es skill ninjának a Villám csapás, az a ninja 2. képessége a listában) Így 2-es írsz ebbe az oszlopba. Ez ugye a fajból az első készség pack. (Tőr ninja) Ugye van Táv íjász ninja is, itt már nem 1-től 6-ig számolja a képességet, hanem 16-tól 21-ig. Így az ő esetében a 46 (Ismételt lövés) 16 lesz hiszen az az ő első képessége a listában. 12. oszlop: Ebben az oszlopban határozódik meg, hogy melyik tartozik a karakterhez és melyik a céh skillekhez. Karakter alap képességek ( Mindig 4 ) Céh skilleknél ( Mindig 1 ) 13. és 14. oszlop: Üres, kivéve a Táv íjász 1-1 képességénél. 15. oszlop: Megadja a skill erejét (lehet védelem, fizikai támadás, mágikus támadás, buff, vagy bónuszos) Pl.: Támadó skill: Támadó erő %.0f-%.0f VAGY Támadó érték %.0f-%.0f Ugyan ilyen a Visszaverés (Esély, testi témadás visszaverése %.1f%%) 16. és 17. oszlop: Megadhatod a skill Minimum és Maximum erejét. Buff skillek esetén csak Minimum van. 18. oszlop: Különböző esélyek megadása, amik hatással vannak az ellenfélre. Ájulás esélye Mérgezés esélye Varázslat kioltó esély: Varázs kioltó esély %.0f%% 19. oszlop: A karakter valamely elmozdulása a (floor) talaj mentén. Tulajdonképpen nem tudom mi lehet ez. Elnézve a távíjász értékét (Ismételt lövés), ugyan ez van a 13. és 14. oszlopban is. Körülbelül ennyit jelentenek a dolgok. Ha új képességeket akarsz csinálni érdemes lemásolni egy adott skill értékeit, és azt módosítanod, mint magadtól írni egyet. Magadtól is lehet írni, mert nem nehéz csak TABolni kell és kell kis matematikai tudás a min és max attack-nál. Pisti95 2 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.