Jump to content

Mob_proto mi mire való


Recommended Posts

Leírás oszlopok MOB_PROTO
Kezdjünk is bele.

-VNUM: id, amivel lehívod a mob / NPC.

-Name: belső kiszolgáló neve a mobnak, ajánlott, hogy ne bojgasd az oszlopot.

-Locale_name: név lesz a mob / NPC a játékban.
A név a mob a játék közzétették a mob_proto ügyfél.
A név az NPC-k a játék közzétett mob_proto az adatbázisban.

-Rank: Ez az érték lehet, 0-5, ez az érték határozza meg a yangot, hogy dobja le a tömeget, növelve az összeget a szám magasabb.

-Type: meghatározza, hogy ha az egyik metin2 egy NPC, egy portál vagy egy mob.
Type = 0 = a mob
Type = 1 = a npc
Type = 2 = a Metin
Type = 9 = a portál
Type = 3 = a portál
Type = 5 = felépítése

-Battle_type: 0 és 5 között, meghatározza, hogy milyen típusú csatában.
mobok, és NPC-k általában viselnek 0.
Végezzünk egy Metins 3.
Heads egy 4 vagy 5.
Végül egy erős mob 2.

-Level: Beállítja a szintet, hogy lesz az NPC vagy mob vagy Metin.
A vizuális szint mob_proto-t szerkesztette a kliens.
Az igazi szint közzétett, mob_proto az adatbázisban.

-Size: Ez az oszlop üres, nincs funkciója.

-Ai_flag: fogja meghatározni, a mob / npc / Metin
AGGR: a mob lesz agresszív, és megtámadja a játékosokat, akik közelednek felé
Nomove: a szörny nem fog elmozdulni a helyszíről, és használtak metins NPC-k
COWARD: a szörny menekül és futtatja a játékosoknak
NOATTSINSHU: a mob megtámadja a  sinshoo játékosokat
NOATTCHUNJO: a mob megtámadja a Chunjo játékosokat
NOATTJINNO: a mob megtámadja a Jinno játékosokat
ATTMOB: a mob támadás többi mob, NPC-nek gyakran használják
Berserk: a mob lesz képes növelni a támadási sebességet
Stoneskin: skill je a mobnak.
Godspeed: a mob lesz képes növelni a mozgás sebességet
Deathblow: a mob lesz képes arra, hogy kritikusan sebezzen
REVIVE: 1x újraéleszteni a mobot, miután megölték

-Mount_capacity: mindenkinek egy 0 ennek az oszlopnak nincs funkciója.

-Setraceflag:  ez hatással lesz a bónuszokra, hogy mi ellen bonuszolj élőhalott, állatok, démonok stb ...
ANIMALS = állatok elleni erő
UNDEAD = élőholt elleni erő
DEVIL = démonok elleni erő
HUMAN = félember elleni erő
ORC = orkok elleni erő
MILGYO = ezt nemtudom
INSECT = ezt nemtudom
TŰZ = Tűz elleni mob vagy hasonlü
ICE = jég mob ellen
DESERT = nem tudom

-Setinmuneflag: eltökélt szándéka, hogy immunis e a mob valamire.
STUN = immunis az ájolásra
SLOW = lassulás esélye
FALL = nemtudom
CURSE= átok
POISON = Méreg ellenállás
TERROR = félelem

-Empire: semmilyen szerepet nem tölt be, tedd 0-ra.

-On_click: meghatározza, hogy mi a funkciója a npc / mob.
0 = mob
1 = üzletek
2 = NPC és portálok

-St: meghatározza a mob erősségét

-Dx: ügyesség .

-Ht: meghatározza a vitalitást a mobon (nem-élet életerő).

-Iq: 

-Damage_min: meghatározza a minimális kárt a mobon.

-Damage_max: Meghatározza a legnagyobb kárt a mobon.

-Max_hp: határozza meg mennyi élete van a  mobnak.

-Regen_cycle: sebességét meghatározza és a regenerálást ami , lehet 0-ról 100.

-Regen_percent: meghatározza azon százalékos életünk mely regenerált  regen_cycle mob.

-Gold_min: meghatározza a minimális  yang droppot a mobon.

-Gold_max: Meghatározza a maximális yang droppot a mobon.

-Exp: meghatározza a tapasztalat,  mennyiségét a mobon.

-Def: Meghatározza a védelmét a mobnak.

-Attack_speed: Meghatározza a sebességét a mob támadásának, a szokásos mértéke általában 80 és 100 között.

-Mob_speed: meghatározza a mozgási sebességet a mobnak, normál sebesség között 100 és 130.

-Aggresive_hp_pct: meghatározza az agresszivitását a mobnak, ez az érték általában mindig 100, nem sok haszna van.

-Agressive_sight: Ez az oszlop nincs funkciója, az alapértelmezett általában a 2000.

-Attack_range: Ez az oszlop határozza meg a tartomány lesz mob támadás abban az esetben, hogy az agresszív (AGGR) a rendes érték általában 175, de akár 1000 feküdt.

-Drop_item: Ez az oszlop nem hasznos funkció, általában viselnek 0.

-Resurrection_vnum: Ez az oszlop határozza meg, ahol a mob feltámadása után megölték, vagy fel fog támadni az egyetlen tiemes mob, hogy fel a 0 értéket.

-Enchant: a funkció ritkán használják, meghatározza a további lehetőséget, hogy megvan a rendes mob  készsége, ezért ez az oszlop nem kötelező maradhat 0, és a csőcselék még a készségek.
Enchant_curse: átok valószínűsége.
Enchant_poison: mérgezés esélye.
Enchant_stun: lassulás esélye.
Enchant_critical: esély a kritikus találatra.
Enchant_penetrate: valószínűsége penetráció.

-Ellenáll: Ez az oszlop határozza meg az ellenállás / védelme a mob a különböző fegyvereket és képességeit.
Resist_sword: kard védelem
Resist_twohand:  2 kezes def
Resist_dagger: tőr védelem
Resist_bell: harang védelem
Resist_fan: legyező def
Resist_bow: ellenállás nyilak
Resist_fire: tűz def
Resist_elect: villám ellenállás
Resist_magic: mágia ellenállás
Resist_wind: Szél ellenállás
Resist_poison: méreg ellenállás


-Mob_color: Ez az oszlop határozza meg a színét a mobnak, ha azt szeretnénk, szokásos színével meg kell hagyni, 0, ha szeretné, hogy a mob  egy másik színben pompázzon meg kell szerkeszteni az oszlopot a kliens mob_protoban.
A DLE mob_proto szerver mindig 0-ra.
 16764108 -> piros színezés
 16764159 -> lila színezés
 13434828 -> zöld színezés
 16756141 -> élénkvörös színezés
6750207 -> kék színezés

-Skill_level0: Ezt gyakran használják columa fejek, határozza meg a szintet, illetve intenzitása a mob különleges képességét.

-Skill_vnum0: Ez az oszlop határozza meg az különleges képességet, hogy lesz a mobnak.

-Skill_level1: Ez az oszlop  a második különleges képessége mob.

-Skill_vnum1: Ez az oszlop határozza meg az id a második különleges képességét a mob.

-Skill_level2: függvényében skill_level0

-Skill_vnum2: függvényében skill_vnum0

-Skill_level3: függvényében skill_level0

-Skill_vnum3: függvényében skill_vnum0

-Skill_level4: függvényében skill_level0

-Skill_vnum4: függvényében skill_vnum0

-Sp_berserk: Nincs hasznos funkció alapértelmezett 0.

-Sp_stoneskin: Nincs hasznos funkció alapértelmezett 0.

-Sp_goodspeed: Nincs hasznos funkció alapértelmezett 0.

-Sp_deathblow: Nincs hasznos funkció alapértelmezett 0.

-Sp_revive: Nincs hasznos funkció alapértelmezett 0.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...