rakos011 126 Posted July 25, 2022 Share Posted July 25, 2022 Sziasztok! Sajnos elég kellemetlen hibába ütköztem. beraktam ezt a rendszert és a kosztüm ablakot nem akarja megnyitni És nem tudok rájönni mi lehet a probléma.... Minden a helyén van syserr Quote 0725 13:45:18981 :: Traceback (most recent call last): 0725 13:45:18981 :: File "ui.py", line 1628, in CallEvent 0725 13:45:18981 :: File "ui.py", line 88, in __call__ 0725 13:45:18981 :: File "ui.py", line 70, in __call__ 0725 13:45:18981 :: File "uiInventory.py", line 1414, in ClickCostumeButton 0725 13:45:18982 :: File "uiInventory.py", line 52, in __init__ 0725 13:45:18982 :: File "uiInventory.py", line 99, in __LoadWindow 0725 13:45:18982 :: File "uiInventory.py", line 128, in ButtonsHideCostume 0725 13:45:18982 :: IndexError 0725 13:45:18982 :: : 0725 13:45:18982 :: list index out of range 0725 13:45:18982 :: Quote if app.ENABLE_HIDE_COSTUME_SYSTEM: def ButtonsHideCostume(self): self.elemets_world["position"] = [ [61,45], [61,8], [13,15] ] for i in xrange(self.GetSlotCount()): self.elemets_world["hide_button_%d"%i] = ui.Button() self.elemets_world["hide_button_%d"%i].SetParent(self) self.elemets_world["hide_button_%d"%i].SetPosition(self.elemets_world["position"][i][0]+12,self.elemets_world["position"][i][1]+37) self.elemets_world["hide_button_%d"%i].SetUpVisual("Modulo/HideCostume/button_show_0.tga") self.elemets_world["hide_button_%d"%i].SetOverVisual("Modulo/HideCostume/button_show_1.tga") self.elemets_world["hide_button_%d"%i].SetDownVisual("Modulo/HideCostume/button_show_0.tga") self.elemets_world["hide_button_%d"%i].SetEvent(self.FuncHide,i) self.elemets_world["hide_button_%d"%i].Hide() def FuncHide(self,index): import chat #chat.AppendChat(1,"Index Slot %d"%index) net.SendChatPacket("/costume_hide %d" %index) def costume_hide_load(self): for i in xrange(self.GetSlotCount()): if len(self.elemets_hide) > 0: self.elemets_world["hide_button_%d"%self.elemets_hide[i][0]].SetUpVisual("Modulo/HideCostume/button_%s_0.tga"%self.ButtonInfoHide(self.elemets_hide[i][1])) self.elemets_world["hide_button_%d"%self.elemets_hide[i][0]].SetOverVisual("Modulo/HideCostume/button_%s_1.tga"%self.ButtonInfoHide(self.elemets_hide[i][1])) self.elemets_world["hide_button_%d"%self.elemets_hide[i][0]].SetDownVisual("Modulo/HideCostume/button_%s_0.tga"%self.ButtonInfoHide(self.elemets_hide[i][1])) self.elemets_world["hide_button_%d"%i].Show() def ButtonInfoHide(self,index): if index == 0: return "show" return "hide" def GetSlotCount(self): slot_total = 2 if app.ENABLE_HIDE_COSTUME_SYSTEM_SASH: slot_total += 1 if app.ENABLE_HIDE_COSTUME_SYSTEM_WEAPON_COSTUME: slot_total += 1 return slot_total Keresgéltem máshol is... De semmit nem találtam sajnos. Segítségeteket megköszönném 🙂 Link to post Share on other sites
rakos011 126 Posted July 25, 2022 Author Share Posted July 25, 2022 Topikot lehet zárni ! Megoldódott a probléma : Quote Ha bárkinek ilyen jellegű probléméja lenne nézze át forrás részen a GameType.h-t, és ahhoz mérten kell "csúsztatni a slotokat" és Quote Ezt a részt def ButtonInfoHide(self,index): if index == 1: return "show" return "hide" def GetSlotCount(self): slot_total = 4 ##if app.ENABLE_HIDE_COSTUME_SYSTEM_SASH: ##slot_total += 1 ##if app.ENABLE_HIDE_COSTUME_SYSTEM_WEAPON_COSTUME: ## slot_total += 1 return slot_total A fenti részhez mérten kell megoldani (ott megtekinthető probléma forrása). 🙂 Mivel nem látok sok ilyen segítség/megoldás és leírva hogy a kezdők is tudjanak belőle kicsit "lesni" topicot ezért írom ezt így ide le a megoldást is! Link to post Share on other sites
Recommended Posts