Jump to content

Recommended Posts

Sziasztok az alábbi problémával fordulnék hozzátok.

El indítom a szervert jó megy minden... DE!

Bejelentkezésnél ---- Folyamatos kapcsolódás a szerverhez -----
és generál egy core fájlt... a Ch1-re... amivel offolja is azt.. 

Ch2 indul be is lép jó minden

De a CH1 leáll ezzel a syserrben 
SYSERR: May 12 19:20:43.766740 :: checkpointing: CHECKPOINT shutdown: tics did not updated.

A syslog pedig ezt...
May 12 19:20:43.766459 :: PONG! 0 254
SYSERR: May 12 19:20:43.766740 :: checkpointing: CHECKPOINT shutdown: tics did not updated.


Ilyennel nem találkoztam sose... próbáltam rá keresni hogy találok-e valamit de semmi... 

Link to post
Share on other sites

Ez azt jelenti, hogy leállította a szervert, mert hiba van a forrásban, ami ezt előhozza.

Ha ch2 elindul lehet nem linkelt át az új game fájl, jártam már úgy is.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Annyival kiegészíteném hogy nem csak a forrásban lehet a hiba. Ha questbe belerasz véletlen egy végtelen ciklust, ugyan ez megtörténhet.

A magyarázat a jelenségre amúgy az, hogy 30 másodpercenként lefuttat a game egy önellenőrzést a libthecore/src/signal.c checkpointing fgv-ben ellenőrizve a tics változó értékét. Ha a változó létezik és az értéke nagyobb mint 0 akkor minden ok, nullára teszi a tics-t, majd a game növeli a tics értékét thecore_tick-ben folyamatosan, tehát nem maradhat nullán amikor eltelik a 30 másodperc és jön a következő checkpointing. Ha nullán maradt akkor pedig a checkpointing leállítja a szervered, ugyanis a game beragadt valahol, ahogy említettem a beragadás oka lehet az, hogy egy ciklusból nem tud kilépni és örökre benne marad, azaz maradna ha ez a checkpointing nem lőné le a szervert 30mp elteltével.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
6 hours ago, TMP4 said:

Annyival kiegészíteném hogy nem csak a forrásban lehet a hiba. Ha questbe belerasz véletlen egy végtelen ciklust, ugyan ez megtörténhet.

A magyarázat a jelenségre amúgy az, hogy 30 másodpercenként lefuttat a game egy önellenőrzést a libthecore/src/signal.c checkpointing fgv-ben ellenőrizve a tics változó értékét. Ha a változó létezik és az értéke nagyobb mint 0 akkor minden ok, nullára teszi a tics-t, majd a game növeli a tics értékét thecore_tick-ben folyamatosan, tehát nem maradhat nullán amikor eltelik a 30 másodperc és jön a következő checkpointing. Ha nullán maradt akkor pedig a checkpointing leállítja a szervered, ugyanis a game beragadt valahol, ahogy említettem a beragadás oka lehet az, hogy egy ciklusból nem tud kilépni és örökre benne marad, azaz maradna ha ez a checkpointing nem lőné le a szervert 30mp elteltével.

Ujra raktam az összes questet.. Kivettem az újonan berakottakat és akkor is ugyan ez a probléma 😕

EDIT : Furcsa hogy eddig ment és egyik pillanatról a másikra ez történik.

Megoldás kellene valamit 😕 Mert most nagyon elakadtam

Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, rakos011 said:

Ujra raktam az összes questet.. Kivettem az újonan berakottakat és akkor is ugyan ez a probléma 😕

Oké de én nem azt mondtam hogy ha kiveszed a questjeidet menni fog. Csupán azt, hogy akár ott is lehet a hiba.

A második bekezdésben leírtam mi történik a szervereden. Kérlek olvasd el és értelmezd. Mivel nem a "tics did not updated" a hiba, az csak egy önellenőrzés, így neked kell gondolkodnod az elmúlt napokban milyen fejlesztéseket csináltál ami miatt megakadhat a szervered. Ha használsz gitet akkor állj vissza pár comittal régebbi verzióra, ha van biztonsági mentésed akkor nézd meg melyik az a verziód, amikor még nem fordul elő a hiba, és akkor legalább tudod szűkíteni a kört.

Mivel csak CH1 áll le, gondolkodj van-e olyan dolog ami csak ott fut, vagy esetleg nézd meg hátha az van amit Pisti mondott hogy ch2-re nem is linkelted be az új game fájlod, és ott a régit használod. (Vagy esetleg épp fordítva)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, TMP4 said:

Oké de én nem azt mondtam hogy ha kiveszed a questjeidet menni fog. Csupán azt, hogy akár ott is lehet a hiba.

A második bekezdésben leírtam mi történik a szervereden. Kérlek olvasd el és értelmezd. Mivel nem a "tics did not updated" a hiba, az csak egy önellenőrzés, így neked kell gondolkodnod az elmúlt napokban milyen fejlesztéseket csináltál ami miatt megakadhat a szervered. Ha használsz gitet akkor állj vissza pár comittal régebbi verzióra, ha van biztonsági mentésed akkor nézd meg melyik az a verziód, amikor még nem fordul elő a hiba, és akkor legalább tudod szűkíteni a kört.

Mivel csak CH1 áll le, gondolkodj van-e olyan dolog ami csak ott fut, vagy esetleg nézd meg hátha az van amit Pisti mondott hogy ch2-re nem is linkelted be az új game fájlod, és ott a régit használod. (Vagy esetleg épp fordítva)

Így már érthető.. Bocsi az értetlenségért csak tegnap óta éjszaka a hiba forrására próbáltam rájönni, aztán egy kicsit offos az agyam most 😄
Most addig eljutottam hogy a Timeres dolgokat kitöröltem az Object mappából.. addig eljutott hogy bejelentkeztem karakter választás és már offolta is. a ch1-et
És köszönöm hogy próbálsz segíteni 🙂

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, rakos011 said:

Így már érthető.. Bocsi az értetlenségért csak tegnap óta éjszaka a hiba forrására próbáltam rájönni, aztán egy kicsit offos az agyam most 😄
Most addig eljutottam hogy a Timeres dolgokat kitöröltem az Object mappából.. addig eljutott hogy bejelentkeztem karakter választás és már offolta is. a ch1-et
És köszönöm hogy próbálsz segíteni 🙂

Először is nem javaslott kézzel belenyúlni az object mappába, tehát inkább ne tedd. 
Másodszor nézd meg hogy ha kiveszel minden questet, ergo törlöd az object mappát (egy üreset hozz létre hátha kell neki) akkor felenged-e.
Ha akkor sem, akkor nem a questekkel van a gond és mehetsz a game forrás irányába tovább keresni a hibát.

Sajnos továbbra is neked kellene gondolkodnod mit csináltál az elmúlt napokban, mert ezt helyetted más megoldani nem fogja tudni, csak tippgelgetni lehet.

Link to post
Share on other sites
5 hours ago, TMP4 said:

Először is nem javaslott kézzel belenyúlni az object mappába, tehát inkább ne tedd. 
Másodszor nézd meg hogy ha kiveszel minden questet, ergo törlöd az object mappát (egy üreset hozz létre hátha kell neki) akkor felenged-e.
Ha akkor sem, akkor nem a questekkel van a gond és mehetsz a game forrás irányába tovább keresni a hibát.

Sajnos továbbra is neked kellene gondolkodnod mit csináltál az elmúlt napokban, mert ezt helyetted más megoldani nem fogja tudni, csak tippgelgetni lehet.

Fel engedett... De amint beléptem már kapufa is lett... termelte a core-t és ugyanugy a tics-re hivatkozott a syserr. 

EDIT:
Gdb-ztem egyet... 
 

Quote

(gdb) bt full
#0  0x28bba90f in thr_kill () from /usr/lib32/libc.so.7
No symbol table info available.
#1  0x28bba8eb in raise () from /usr/lib32/libc.so.7
No symbol table info available.
#2  0x28bba84f in abort () from /usr/lib32/libc.so.7
No symbol table info available.
#3  0x0828fe5c in checkpointing (sig=Could not find the frame base for "checkpointing(int)".
) at signal.c:29
        __FUNCTION__ = "checkpointing"
#4  0x28af70d9 in pthread_sigmask () from /usr/lib32/libthr.so.3
No symbol table info available.
#5  0x28af6600 in pthread_getspecific () from /usr/lib32/libthr.so.3
No symbol table info available.
#6  0xffffe194 in ?? ()
No symbol table info available.
#7  0x0000001a in ?? ()
No symbol table info available.
#8  0x28c3da4c in _gettimeofday () from /usr/lib32/libc.so.7
No symbol table info available.
#9  0x28c3d9a6 in _gettimeofday () from /usr/lib32/libc.so.7
No symbol table info available.
#10 0x28c3bfbf in gettimeofday () from /usr/lib32/libc.so.7
No symbol table info available.
#11 0x08290121 in sys_log (bit=0, format=0x82cb922 "PONG! %u %u") at log.c:201
 

És ez fogadott... na ez magas nekem de orbitálisan...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...