Jump to content

Pisti95

Members
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    45

Pisti95 last won the day on January 25

Pisti95 had the most liked content!

Community Reputation

812 Excellent

5 Followers

About Pisti95

  • Birthday 01/01/1995

Recent Profile Visitors

615 profile views
  1. uC1O7bQ.mp4 Tőrnek elkészítve (Rework) Conceptual Dagger - Jawwad.zip
  2. Video: Akinek HD minőségű képre van szüksége: LostSwordbyZrye.rar
  3. Magát a gombot, hogy te fizikálisan hova helyezed el, az rajtad múlik, a működéséhez ez a funkció kell legyen: def ClickBatorsagButton(self): net.SendChatPacket("/aggregate")
  4. Strippelt game fájlt nem tudsz debuggolni. Javaslom, hogy iktasd ki a strip-elést a game fordításnál, ha szeretnéd használni a debug-ot. Edit: Game forrásban lévő Makefile-ból ezt a 2 sort kell kitörölni, és nem strippeli:
  5. Nem tudom mi a bajod velem, de jó lenne ha nem foglalkoznál velem, mert most itt okoskodsz, aztán már rég leírtam a megoldást. Nem vitázok senkivel sem, ez egy fórum, ahol segítséget kértek, én látatlanba tettem egy javaslatot tabolási hibára, utána megválaszoltam, hogy elemi bónusza nincs bent, amit az AFFECT_DICT_ELEMENT-ből kellene kellene keresnie a kliensnek. Most egy buta sysser kiíráson nem kell összeveszni, a kliens ír baromságokat olykor. 🙄
  6. Mert ezt nem lehet eltabolni mi? A Sysser szerint, ennél akad el: def ElementSpellItem(self): if self.GetItemElementGrade >= 0: if self.GetAddElementSpellOpen and self.GetFuncElementSpell: self.GetItemElementGrade += 1 self.AppendTextLine(self.AFFECT_DICT_ELEMENT[self.GetItemElementType][0]%(self.GetItemElementGrade), self.AFFECT_DICT_ELEMENT[self.GetItemElementType][2]) else: if self.GetItemElementGrade > 0: self.AppendTextLine(self.AFFECT_DICT_ELEMENT[self.GetItemElementType][0]%(self.GetItemElementGrade), self.AFFECT_DICT_ELEMENT[sel
  7. Kellenek hozzá a v17.5-ös új bónuszok, melyek a talizmánhoz voltak először. (Elemi bónuszok)
  8. Minden forrásban másképp van, de a lényeg, hogy ez a tömb csak ezt az egy sort tartalmazza: void CWindowManager::__ClearReserveDeleteWindowList() { m_ReserveDeleteWindowList.clear(); } Nekem is úgy volt, ahogy neked van, de maga a for ciklus és a pWin itor-ja szükségtelen oda. UI.: VS 2019-hez van ez a javítás, kipróbáltam és így sikerült javítani a problémát.
  9. Minap belefutottam egy olyanba, hogy indító fordítgatás után produkált a kliens szép crash-t. Karakterválasztás, teleport, CH váltásnál szépen bezárt hiba logolása nélkül. Érdekes volt, mert újra fordítottam az indítót, akkor eltűnt egy időre, de amint fordítottam megint, előjött. Általános Metin rejtelmei. 😅 Felütöttem a Google-t, hátha akad valami megoldás, és ezt találtam: Javítás: EterPythonLib/PythonWindowManager.cpp Keresd meg: Írd felül így: Forrás: metin2dev
  10. Megnézhetem, ha felrakod valahova a fájlt.
  11. Uitooltip-ben van a hiba, nézd meg azokat a sorokat, melyeket a sysser ír, lehet csak tabolási hibád van.
  12. Az idő múlásával keletkezhetett ez a hiba, hiszen régebbi kliensekben annyi volt a baja, hogy nem olyan ikon jelent meg, amit szerettünk volna, mert sok volt a képfájlcsere a kliensekben. 😀 A lényeg, hogy nem jól van hozzárendelve a 'POINT' bónusz, és ezért hiába adja meg nekünk a bónuszt, nem látjuk az aktivitását. Valahol 2013 környékén történtek bónusz változások a 34k-s kliensekben, és valószínű ennek a hanyagságnak az eredménye. Dióhéjban a hiba az, hogy 'POINT_MALL_ATTBONUS' igazából nem létezik a constants.cpp szerint, helyette 'POINT_ATT_BONUS' van. Ez nekünk nem jó, mert a Sárkán
  13. Notepad++-ban automata karakterkódolást ki kell kapcsolni. Ha kikapcsolod és ugyan úgy vissza váltja, akkor tegyél fel régebbi verziót.
×
×
  • Create New...