Jump to content

tomika1997

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Forrás része nincs véletlen? Mert ha kicserélem az introloading.py-t Kapok egy szép ilyen syssert 0727 23:49:09791 :: CMapManager::GetHeight(969350.000000, 278824.000000) - ¸ĘŔĚ »ýĽşµÇÁö ľĘŔş »óĹÂżˇĽ­ Á˘±Ů 0727 23:49:10038 :: CMapManager::GetHeight(969350.000000, 278824.000000) - ¸ĘŔĚ »ýĽşµÇÁö ľĘŔş »óĹÂżˇĽ­ Á˘±Ů 0727 23:49:10053 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20354 0727 23:49:10053 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2884] Race[20354] 0727 23:49:10053 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011
  2. system.py nyisd meg Keresd ezt: def __pack_import(name,globals=None,locals=None,fromlist=None): Nézzen ki így: def __pack_import(name,globals=None,locals=None,fromlist=None,arg5=None):
  3. Ezt a részt módosítod server/game/src (utils.cpp (utils.h van csak nekem) Ezt a részt meg módosítod a kliensben root/playersettingmodule.py-ben (A másik kliens forrás UserInterface/PythonPlayerSettingModule.h (a .cpp verziója sincs meg)
  4. Szia olykor mi a teendőm ha nincs core game.core fájlom?
  5. Igen és utana még modositom amit kell aztan hogy nyilik meg a switchbot ingame?😊
  6. Sikerült megoldani Mégpedig gameclean gamedep gamecompile
  7. Sziasztok valakinek megoldása? Volt már bent nekem ez a system viszont ilyen hibába nem ütköztem még vele működött rendesen
  8. Olyan,hogy leírás nincs? 🙂 Vagy a schimbator mappát hova kell rakni? 😄
  9. Calls undeclared function! : pc.set_skill_level Error occured on compile skill_up.quest
  10. Szia ki keresem ezt a funciót bool ITEM_MANAGER::GetDropPct(LPCHARACTER pkChr, LPCHARACTER pkKiller, OUT int& iDeltaPercent, OUT int& iRandRange) Meg is van alá be rakom ezt és errorozik fordításnál item_manager.cpp-ben #ifdef __SEND_TARGET_INFO__ bool ITEM_MANAGER::CreateDropItemVector(LPCHARACTER pkChr, LPCHARACTER pkKiller, std::vector<LPITEM> & vec_item) { if (pkChr->IsPolymorphed() || pkChr->IsPC()) { return false; } int iLevel = pkKiller->GetLevel(); BYTE bRank = pkChr->GetMobRank(); LPIT
×
×
  • Create New...