Jump to content

Razor93

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Razor93 last won the day on April 13

Razor93 had the most liked content!

Community Reputation

160 Excellent

Recent Profile Visitors

526 profile views
  1. Nem tudom ezek közzül mik vannak már itt fent. Hátha valamelyik nincs 🙂 virustotal
  2. Gépemen találtam, nem tudom honnan van . Hátha valaki hasznát veszi icon,textura,modellek virustotal
  3. én átirtam a shift re : game.py Továbbá Actorinstance.cpp ben meg kell adni a mount id jét amivel szeretél repülni. lásd: Plusz nekem be kellett includolni az Actorinstance.h ba a locale_inc.h t külömben nem definiálta a cuccot csak add a fájl legetetejére az include ok alá: #include "../UserInterface/Locale_inc.h"
  4. Müködik nekem gond nélkül. Bár az érdekelne hogy, hogyan lehet letiltani a repülést eggyes mappokon.
  5. Ráteszed egy gombra? :D. pl Alki gombjára
  6. keresek olyan rendszert amivel a yang automatikusan az inventoryba esik.
  7. Megoldottam ha valakinek kéne : 15 a szintkülömbség azt kell átírni pl 30 ra és akkor egy mob 200 as mob 230 ig ad normális exp-t utánna már nem
  8. Sziasztok.Kérdésem a kövi: Pl. ha lvl 200 as vagyok akkor a lvl 200 as mob annyi exp-t ad amennyi a protojába van írva pl 100000exp. Viszont ha lvl 220 vagyok ugyan ez a mob már csak 10000exp-t ad. Tehát minnél nagyobb a szintkülömbség annál kevesebb exp t ad . Ezt hol tudnám piszkálni.? Azt szeretném elérni , hogy pl egy lvl 200 as mobtól lehessen fejlödni legalább 230 ig .
  9. questlib.lua végére : function notice_all_yellow(text) notice_all("|cFFFFFF00|H|h" .. text)--értelemszerűen, ha átírod ezt a színkódot, akkor más színe lesz. end quest_functions végére: notice_all_yellow Használat: notice_all_yellow(""..pc.get_name().." egy új játékos a szerveren, köszöntünk téged itt nálunk!") Vagy Bármi más: notice_all_yellow(""..pc.get_name().." Összeszarta magát!") Utánna resizel. Eredmény: function notice_all_red(text) notice_all("|cFFFF0000|H|h" .. text) end Színkódok:
×
×
  • Create New...