Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/25/2022 in all areas

  1. MYSQL Adatok: ID: root Pass: delaro FreeBSD Adatok: ID: root Pass: dev Admin Account: ID: delaro Pass: delaro
    3 points
  2. [40250] Reference Serverfile + Client + Src [15 Available Languages] My goal was to make a reference r40250 serverfile as official as possible compared to what GF had back when their files got leaked in early 2014. No new systems added, only bug fixes. While I spent several hours testing, there may still be bugs. Please report bugs to me so I can fix them in the future, I want to make this project as bug free as possible. Available languages: EN/DE/HU/FR/CZ/DK/ES/GR/IT/NL/PL/PT/RO/RU/TR Please read Languages.txt to learn how to change the default EN language. SSH for VM: r
    2 points
  3. Hello emoji rendszer esetén feltűnt nekem ,hogy a sorok egybe lesznek emojik miatt mivel picit nagyobbak a emojik példa: így ha több player is spameli chatet elég gagyi Fix:// Kliens Forrás Userinterface/PythonChat.h cseréld le erre igy fog kinézni m_iBoardState = BOARD_STATE_VIEW; //default Code ImPerial 50 //m_ix = 0; //m_iy = 0; //m_fEndPos = 1.0f; //m_iHeight = 0; //m_iStep = 15; m_ix = 5; m_iy = 5; m_fEndPos = 1.0f; m_iHeight = 5; m_iStep = 20; m_iMode.clear();
    2 points
  4. Minden forrásban másképp van, de a lényeg, hogy ez a tömb csak ezt az egy sort tartalmazza: void CWindowManager::__ClearReserveDeleteWindowList() { m_ReserveDeleteWindowList.clear(); } Nekem is úgy volt, ahogy neked van, de maga a for ciklus és a pWin itor-ja szükségtelen oda. UI.: VS 2019-hez van ez a javítás, kipróbáltam és így sikerült javítani a problémát.
    2 points
  5. Minap belefutottam egy olyanba, hogy indító fordítgatás után produkált a kliens szép crash-t. Karakterválasztás, teleport, CH váltásnál szépen bezárt hiba logolása nélkül. Érdekes volt, mert újra fordítottam az indítót, akkor eltűnt egy időre, de amint fordítottam megint, előjött. Általános Metin rejtelmei. 😅 Felütöttem a Google-t, hátha akad valami megoldás, és ezt találtam: Javítás: EterPythonLib/PythonWindowManager.cpp Keresd meg: Írd felül így: Forrás: metin2dev
    2 points
  6. Download : Original : [Hidden Content]
    1 point
  7. Egyszerű, áttlátható. Texture changer.rar
    1 point
  8. Download: (Attached) Biolog Dracarys.rar
    1 point
  9. 1 point
  10. Üdv mindenkinek! Régóta gondolkodom, hogy ki teszem mindenki számára most el jöt a pillanat. [Hidden Content] Maga a rendszer működik ha egy alap forrásba teszük bele. Most a továbbiakban leírom azokat a dolgokat amik ha vannak gondot fognak okozni. Kosztüm fegyver esetében instancebase.cpp kikell egészíteni az effect levétele miatt. Mountra való felszáláskor és vért cserekor se rakja fel az effectet a fegyverre. Be rakás során figyelj oda ha már bent vannak az Elementáris erők akkor az itemdata.h-ban és c length.h-ba következő módon legyen
    1 point
  11. 1 point
  12. Download : Original : [Hidden Content]
    1 point
  13. Magát a gombot, hogy te fizikálisan hova helyezed el, az rajtad múlik, a működéséhez ez a funkció kell legyen: def ClickBatorsagButton(self): net.SendChatPacket("/aggregate")
    1 point
  14. 1 point
  15. Én ezzel a javítással nem értek egyet. A téma kommentjeit érdemes elolvasni amúgy. Van ott egy érdekes diskurzus. Visszatérve, először is alapból így van a kód: (csekkoltam az alap 2013 végi Kraizy.tgz-ben is) void CWindowManager::__ClearReserveDeleteWindowList() { for (TWindowContainer::iterator itor = m_ReserveDeleteWindowList.begin(); itor != m_ReserveDeleteWindowList.end(); ++itor) { CWindow * pWin = *itor; #ifdef __WINDOW_LEAK_CHECK__ gs_kSet_pkWnd.erase(pWin); #endif delete pWin; } m_ReserveDeleteWindowList.clear(); } És nekem ezzel semmi problémám nincs
    1 point
  16. Key: rVqHNMbaBmH6s0vp1juczM8VyQKNMMDqLP7j0QGz2Jg
    1 point
  17. ClientManager.h Ezt: typedef boost::unordered_map<short, BYTE> TChannelStatusMap; Erre: typedef boost::unordered_map<int, BYTE> TChannelStatusMap; ----------------------------------------------------------------------- ClientManager.cpp Ezt: peer->Encode(&it->first, sizeof(short)); peer->Encode(&it->second, sizeof(BYTE)); Erre: peer->Encode(&it->first, sizeof(int)); peer->Encode(&it->second, sizeof(BYTE)); ----------------------------------------------------------------------- common\tables.
    1 point
  18. A hibáról egy kis videó: Javítás:
    1 point
  19. Letöltés: Download Ikonok/icons:Download
    1 point
  20. uiinventory.py: Keress rá: def __DropSrcItemToDestItemInInventory(self, srcItemVID, srcItemSlotPos, dstItemSlotPos): Ezt: elif item.IsMetin(srcItemVID): self.AttachMetinToItem(srcItemSlotPos, dstItemSlotPos) Cseréld erre: elif item.IsMetin(srcItemVID) and not item.IsMetin(player.GetItemIndex(dstItemSlotPos)): self.AttachMetinToItem(srcItemSlotPos, dstItemSlotPos) Keress rá: def __CanUseSrcItemToDstItem(self, srcItemVNum, srcSlotPos, dstSlotPos): Ezt: elif item.IsMetin(srcItemVNum): if player.ATTACH_METIN_OK ==
    1 point
  21. 1 point
  22. Mert ezt nem lehet eltabolni mi? A Sysser szerint, ennél akad el: def ElementSpellItem(self): if self.GetItemElementGrade >= 0: if self.GetAddElementSpellOpen and self.GetFuncElementSpell: self.GetItemElementGrade += 1 self.AppendTextLine(self.AFFECT_DICT_ELEMENT[self.GetItemElementType][0]%(self.GetItemElementGrade), self.AFFECT_DICT_ELEMENT[self.GetItemElementType][2]) else: if self.GetItemElementGrade > 0: self.AppendTextLine(self.AFFECT_DICT_ELEMENT[self.GetItemElementType][0]%(self.GetItemElementGrade), self.AFFECT_DICT_ELEMENT[sel
    0 points
×
×
  • Create New...