Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/25/2022 in all areas
-
MYSQL Adatok: ID: root Pass: delaro FreeBSD Adatok: ID: root Pass: dev Admin Account: ID: delaro Pass: delaro3 points
-
[40250] Reference Serverfile + Client + Src [15 Available Languages] My goal was to make a reference r40250 serverfile as official as possible compared to what GF had back when their files got leaked in early 2014. No new systems added, only bug fixes. While I spent several hours testing, there may still be bugs. Please report bugs to me so I can fix them in the future, I want to make this project as bug free as possible. Available languages: EN/DE/HU/FR/CZ/DK/ES/GR/IT/NL/PL/PT/RO/RU/TR Please read Languages.txt to learn how to change the default EN language. SSH for VM: r2 points
-
Hello emoji rendszer esetén feltűnt nekem ,hogy a sorok egybe lesznek emojik miatt mivel picit nagyobbak a emojik példa: így ha több player is spameli chatet elég gagyi Fix:// Kliens Forrás Userinterface/PythonChat.h cseréld le erre igy fog kinézni m_iBoardState = BOARD_STATE_VIEW; //default Code ImPerial 50 //m_ix = 0; //m_iy = 0; //m_fEndPos = 1.0f; //m_iHeight = 0; //m_iStep = 15; m_ix = 5; m_iy = 5; m_fEndPos = 1.0f; m_iHeight = 5; m_iStep = 20; m_iMode.clear();2 points
-
Minden forrásban másképp van, de a lényeg, hogy ez a tömb csak ezt az egy sort tartalmazza: void CWindowManager::__ClearReserveDeleteWindowList() { m_ReserveDeleteWindowList.clear(); } Nekem is úgy volt, ahogy neked van, de maga a for ciklus és a pWin itor-ja szükségtelen oda. UI.: VS 2019-hez van ez a javítás, kipróbáltam és így sikerült javítani a problémát.2 points
-
Minap belefutottam egy olyanba, hogy indító fordítgatás után produkált a kliens szép crash-t. Karakterválasztás, teleport, CH váltásnál szépen bezárt hiba logolása nélkül. Érdekes volt, mert újra fordítottam az indítót, akkor eltűnt egy időre, de amint fordítottam megint, előjött. Általános Metin rejtelmei. 😅 Felütöttem a Google-t, hátha akad valami megoldás, és ezt találtam: Javítás: EterPythonLib/PythonWindowManager.cpp Keresd meg: Írd felül így: Forrás: metin2dev2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
"Distraught" Author: Martysama: Original thread:1 point
-
1 point
-
Üdv mindenkinek! Régóta gondolkodom, hogy ki teszem mindenki számára most el jöt a pillanat. [Hidden Content] Maga a rendszer működik ha egy alap forrásba teszük bele. Most a továbbiakban leírom azokat a dolgokat amik ha vannak gondot fognak okozni. Kosztüm fegyver esetében instancebase.cpp kikell egészíteni az effect levétele miatt. Mountra való felszáláskor és vért cserekor se rakja fel az effectet a fegyverre. Be rakás során figyelj oda ha már bent vannak az Elementáris erők akkor az itemdata.h-ban és c length.h-ba következő módon legyen1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Magát a gombot, hogy te fizikálisan hova helyezed el, az rajtad múlik, a működéséhez ez a funkció kell legyen: def ClickBatorsagButton(self): net.SendChatPacket("/aggregate")1 point
-
1 point
-
Én ezzel a javítással nem értek egyet. A téma kommentjeit érdemes elolvasni amúgy. Van ott egy érdekes diskurzus. Visszatérve, először is alapból így van a kód: (csekkoltam az alap 2013 végi Kraizy.tgz-ben is) void CWindowManager::__ClearReserveDeleteWindowList() { for (TWindowContainer::iterator itor = m_ReserveDeleteWindowList.begin(); itor != m_ReserveDeleteWindowList.end(); ++itor) { CWindow * pWin = *itor; #ifdef __WINDOW_LEAK_CHECK__ gs_kSet_pkWnd.erase(pWin); #endif delete pWin; } m_ReserveDeleteWindowList.clear(); } És nekem ezzel semmi problémám nincs1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
ClientManager.h Ezt: typedef boost::unordered_map<short, BYTE> TChannelStatusMap; Erre: typedef boost::unordered_map<int, BYTE> TChannelStatusMap; ----------------------------------------------------------------------- ClientManager.cpp Ezt: peer->Encode(&it->first, sizeof(short)); peer->Encode(&it->second, sizeof(BYTE)); Erre: peer->Encode(&it->first, sizeof(int)); peer->Encode(&it->second, sizeof(BYTE)); ----------------------------------------------------------------------- common\tables.1 point
-
1 point
-
1 point
-
uiinventory.py: Keress rá: def __DropSrcItemToDestItemInInventory(self, srcItemVID, srcItemSlotPos, dstItemSlotPos): Ezt: elif item.IsMetin(srcItemVID): self.AttachMetinToItem(srcItemSlotPos, dstItemSlotPos) Cseréld erre: elif item.IsMetin(srcItemVID) and not item.IsMetin(player.GetItemIndex(dstItemSlotPos)): self.AttachMetinToItem(srcItemSlotPos, dstItemSlotPos) Keress rá: def __CanUseSrcItemToDstItem(self, srcItemVNum, srcSlotPos, dstSlotPos): Ezt: elif item.IsMetin(srcItemVNum): if player.ATTACH_METIN_OK ==1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mert ezt nem lehet eltabolni mi? A Sysser szerint, ennél akad el: def ElementSpellItem(self): if self.GetItemElementGrade >= 0: if self.GetAddElementSpellOpen and self.GetFuncElementSpell: self.GetItemElementGrade += 1 self.AppendTextLine(self.AFFECT_DICT_ELEMENT[self.GetItemElementType][0]%(self.GetItemElementGrade), self.AFFECT_DICT_ELEMENT[self.GetItemElementType][2]) else: if self.GetItemElementGrade > 0: self.AppendTextLine(self.AFFECT_DICT_ELEMENT[self.GetItemElementType][0]%(self.GetItemElementGrade), self.AFFECT_DICT_ELEMENT[sel0 points