Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Source] Small amendments
#11
Félelem képesség javítása

char_battle.cpp

Keress rá erre:

Code:
bool CHARACTER:Damage(LPCHARACTER pAttacker, int dam, EDamageType type)


Ezt másold fölé:
Code:
enum DamageFlag
{
DAMAGE_NORMAL = (1 << 0),
DAMAGE_POISON = (1 << 1),
DAMAGE_DODGE = (1 << 2),
DAMAGE_BLOCK = (1 << 3),
DAMAGE_PENETRATE= (1 << 4),
DAMAGE_CRITICAL = (1 << 5),
};


Így nézzen ki:
[Image: BVPNfab.png]




Keress rá erre:
Code:
if (type != DAMAGE_TYPE_NORMAL && type != DAMAGE_TYPE_NORMAL_RANGE)
{
if (IsAffectFlag(AFF_TERROR))
{
int pct = GetSkillPower(SKILL_TERROR) / 400;


if (number(1, 100) <= pct)
return false;
}
}



Írd felül ezzel:
Code:
if (IsAffectFlag(AFF_TERROR))
{
if (type != DAMAGE_TYPE_NORMAL && type != DAMAGE_TYPE_NORMAL_RANGE)
{
int iTerrorPCT = GetSkillPower(SKILL_TERROR) / 3.3;
if (number(1, 100) <= iTerrorPCT) {
SendDamagePacket(pAttacker, 0, DAMAGE_BLOCK);
return false;
}
}
}

Így nézzen ki:


[Image: NkRPeab.png]
[Image: 1453876818-b8928becdb9a3058b7c9ff22ccc5caf6.jpeg]
Reply
#12
Thumbs Up 
GM módban, a /in parancs javítása

Előtte:
[Image: 302da0b101687407bfcca59871f5f715.gif]


Utána:
[Image: f515d46c0789dd914b51c490a10a2712.gif]


game/src/char.h


Keress rá erre:

Code:
bool ChangeSex();


Írd alá ezt:

Code:
bool do_invisibility();




game/src/char.cpp



Keress rá erre:

Code:
WORD CHARACTER::GetRaceNum() const



Írd fölé ezt:
Code:
bool CHARACTER::do_invisibility()
{
UpdatePacket();
SET_BIT(m_bAddChrState, ADD_CHARACTER_STATE_SPAWN);
m_afAffectFlag.Set(AFF_SPAWN);
ViewReencode();
REMOVE_BIT(m_bAddChrState, ADD_CHARACTER_STATE_SPAWN);
m_afAffectFlag.Reset(AFF_SPAWN);
return true;
}



game/src/cmd_gm.cpp



Rákeresel erre:

Code:
ACMD(do_invisibility)



Beleírod ezt a sort:

Code:
ch->do_invisibility();



Így fog kinézni:

[Image: UmJbgab.png]


.Lean
[Image: 1453876818-b8928becdb9a3058b7c9ff22ccc5caf6.jpeg]
Reply
#13
4 leltár - alkímia bug fix

A hiba ott adódik, mikor ércet szeretnénk az Alkimista npc-nél beolvasztani, és kér tőlünk szellemköveket, akkor csak az első 2 leltár oldalról látja a kis ablak a köveket.

Javítás erre:

uiselectitem.py

Rákeresel erre:

Code:
for i in xrange(player.INVENTORY_PAGE_SIZE*2):

Írjátok felül ezzel:

Code:
for i in xrange(player.INVENTORY_PAGE_SIZE*4): ##2  Alkímia szellemkövek 3-4 leltár láthatóság #fix

Üdv, Pisti95
[Image: 1453876818-b8928becdb9a3058b7c9ff22ccc5caf6.jpeg]
Reply
#14
NPC-k gyors rendezésére


[Image: ZvdOe.jpg]
[Image: 1453876818-b8928becdb9a3058b7c9ff22ccc5caf6.jpeg]
Reply
#15
Distraught rakta ki Hungary-ra ide is kerüljön ki mert hasznos

Eredeti üzenet:

Heyho,
Ha nem akartok minden mountról való ütést egyesével engedélyezni a forrásban, akkor itt egy egyszerűbb megoldás, amivel egyszerre mindnek megtehetitek:
pvp.cpp-ben a CanAttack függvényben az
if( true == pkChr->IsHorseRiding() )
elágazás else ágát töröljétek ki egy az egyben.
Fordítsd le a game fájlt.

Indító forrásban az InstanceBase.cpp-ben keress rá a CInstanceBase::SHORSE::GetLevel() függvényre.
Ennek a végén a return 0; részt írjátok át erre: return 2;
Kész is vagyunk.
Reply
#16
Thumbs Up 
Highlight system #bugfix

[Image: dasd.gif]

Gyorsan forog az effect, erre itt egy fix:

uiinventory.py

Keress rá erre:
Code:
def OnUpdate(self):

Kommentezd ki ezt a sort:
Code:
self.RefreshBagSlotWindow()

#highlight #system #bug #hiba #fix #speed #effect #slot #problem #python

Üdv, Pisti95
[Image: 1453876818-b8928becdb9a3058b7c9ff22ccc5caf6.jpeg]
Reply
#17
[C++] CREATE_NO_APPROPRIATE_DEVICE [FIX]

Indító forrás:

EterLib/GrpDevice.cpp

Rákeresel erre:
Code:
if (!ms_kD3DDetector.Find(800, 600, 32, TRUE, &ms_iD3DModeInfo, &ms_iD3DDevInfo, &ms_iD3DAdapterInfo))

Módosítod erre:
Code:
if (!ms_kD3DDetector.Find(iHres, iVres, 32, TRUE, &ms_iD3DModeInfo, &ms_iD3DDevInfo, &ms_iD3DAdapterInfo))

Forrás: m2tec

Üdv, Pisti95
[Image: 1453876818-b8928becdb9a3058b7c9ff22ccc5caf6.jpeg]
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)