Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[C++] Affect hozzáadás (skill kis ikon)
#1
Üdv!

Forrás használattal együtt jár a játékban való bővítések, lásd új képességek minden karakternek, avagy Vérfarkas vagy Tünde karakterek, melyek spéciek. Ehhez lenne kis kiegészítő leírás, miszerint tudtok a buff skilleknek Affect kis ikont adni. 
A képen is látjátok miről is beszélek:

[Image: cdOHeab.jpg]

Game forrás:

Skill.h-ban be van vezetve a képessége az új karakternek, akkor onnan kell a skill neveket vennünk!

Char_affect.cpp fájlt megnyitod!

Ezekbe kell betennünk a skilleket:

Code:
void CHARACTER::RemoveGoodAffect()

és
Code:
bool CHARACTER::IsGoodAffect(BYTE bAffectType) const

Tömbökbe!





affect.h-t megnyitod!

Itt kell figyelnünk, hogy a skill_proto táblánkban lévő SetAffectFlag oszlopunkban a sorrend ne boruljon fel!

Ez alá dolgozunk:
Code:
AFF_JEUNGRYEOK, // Áő·ÂĽú


NE felejtsd el a skill_proto tábla 'setAffectFlag' oszlopot Design table-ban módosítani, valamint a skillek proto soraiban a setAffectFlag oszlopot kitölteni a képesség/skill nevével!






Indító forrás:

InstanceBase.h fájl

Rákeresel erre:
Code:
AFFECT_JEUNGRYEOK,   ///30

Ez alá kell dolgoznunk, a számokra figyelve!




PythonCharacterModule.cpp

Rákeresel erre:
Code:
PyModule_AddIntConstant(poModule, "AFFECT_JEUNGRYEOK", CInstanceBase::AFFECT_JEUNGRYEOK);


Ez alá kell ugyan csak dolgoznunk!




PythonPlayer.cpp

Rákeresel erre:
Code:
m_kMap_dwAffectIndexToSkillIndex.insert(make_pair(int(CInstanceBase::AFFECT_HEUKSIN), 79));


Ez alá ugyan csak dolgoznunk kell, itt már meg kell adnunk a skill/képesség ID-jét is!






Kliens python

uiaffectshower.py

Rákeresel erre:
Code:
AFFECT_DATA_DICT = {


Tünde - Elf eesetében ilyen sorokat írsz: (amennyi buff skill van)

Code:
chr.AFFECT_THIRDNORMALSKILL : (localeInfo.SKILL_THIRDNORMALSKILL, "d:/ymir work/ui/skill/elfe/thirdnormalskill_03.sub",),




playersettingmodule.py-ban akkor kell hozzáadni effekteket ha a buff skill igényli!

pl: Vérfarkas
Code:
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+42, "Bip01", "d:/ymir work/effect/hit/blow_poison/bleeding_loop.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+43, "Bip01", "d:/ymir work/effect/hit/blow_flame/flame_loop_w.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+44, "", "d:/ymir work/pc3/common/effect/gyeokgongjang_loop_w.mse")



Üdv, Pisti95


Attached Files
.zip   [C++] Új buff skillek bal felső sarokba kis ikon.zip (Size: 6.19 KB / Downloads: 8)
[Image: 1453876818-b8928becdb9a3058b7c9ff22ccc5caf6.jpeg]


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)