Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Server-Config] Mob_drop_item írása
#1
Thumbs Up 
Sziasztok!

A könnyebb dropállítás kedvéért leírom a fontosabb beállításokat a mob_drop_item.txt-ben.

Egy átlagos group hasonlóképp néz ki:
Code:
Group kilencfarku2
{
type kill
mob 1901
kill_drop 1
1 50077 1 100 0
}

 

Két érték között mindig tabokat használunk. 
Code:
Group[tab]groupneve
{
[tab]type[tab]típus
[tab]mob[tab]mobID
[tab]sorszám[tab]vnum/name[tab]darabszám[tab]esély[tab]???
 

A típus lehet drop, limit és kill.
Code:
drop: átlagos drop
limit: szinthatáros drop
kill: megöléskor 1db 100%-os drop


Átlagos dropnál 2 helyi értékkel hátrébb csúsztatjuk az esélyt, tehát a 10% az 0.1 lesz, az esély után nem szükséges további érték bevezetése (amit mééég nem derítettem ki, hogy mire jó).

Szinthatáros dropnál a mob id alatt (a példában kill drop van a helyén) egy új értéket kell írni:

Code:
level_limit[tab]szinthatár


Például:
Code:
Group kilencfarku2
{
type limit
mob 1901
level_limit 60
1 50077 1 100 0
}

 

Killdropnál a megadott tárgyak közül pontosan egyet fog droppolni a mob, 100%-os eséllyel. Itt az esély megadása csak arra való, hogy a felsorolt tárgyak közül melyiket dobja ki nagyobb eséllyel. A kill_drop-nak 1-es értéket kell adni, 0-val nem működik, illetve nagyon számokat is lehet adni, de azokat még szintén nem tudom, mire jó, és nem is lesz velük 100% a dobás értéke. (példát lásd fentebb)
Killdropnál mindig meg kell adni az utolsó 0-t is, különben a szerver nem fogadja el a groupot.

A zárótag előtt akárhány sornyi item szerepelhet, csak a sorszámnak kell növekvőnek lennie.

Ha dropszerkesztés után a szerver nem indul el, akkor a CH-k syserrjében általában szerepel a hiba.

Sok sikert
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)