Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[C++, Python] 4 leltár (fixekkel)
#1
Thumbs Up 
Sziasztok!

Szerintem nagyobb igény lenne egy komplex 4 leltár leírásra, 
mivel minden javítást össze kell böngészni az internetről, 
és egyszerűbb ha egy rendszer teljes, és nem kell keresgetni 
semmit sem hozzá, hanem kéz alatt van.

Lássuk is hozzá!

Szerver oldali forrás

Server/common

length.h

Keress rá erre:
(1 leltár 45 slot, 2 leltár 90...)
Code:
INVENTORY_MAX_NUM       = 90,

Módosíts erre: (4 leltár esetében)
Code:
INVENTORY_MAX_NUM       = 180,


Server/game

char_item.cpp

Keress rá:
Code:
BYTE bPage = bCell / (INVENTORY_MAX_NUM / 2);


Módosítsd erre:
Code:
BYTE bPage = bCell / (INVENTORY_MAX_NUM / 4);


Keress erre rá:
Code:
if (p / (INVENTORY_MAX_NUM / 2) != bPage)


Módosítsd erre:
Code:
if (p / (INVENTORY_MAX_NUM / 4) != bPage)


Exchange.cpp.

Rákeresel erre:
Code:
static CGrid s_grid2(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 2

Alámásolod ezeket:
Code:
static CGrid s_grid3(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 3
static CGrid s_grid4(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 4


Alatta pedig ez alá:
Code:
s_grid2.Clear();

Ezeket írod:
Code:
s_grid3.Clear();
s_grid4.Clear();


Rákerestek erre:
Code:
for (i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM / 2; ++i)


Kicsivel alatt lévő részt látván módosítanotok kell így:
Code:
    for (i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM / 4; ++i)
    {
        if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
            continue;

        s_grid1.Put(i, 1, item->GetSize());
    }
    for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 4; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
    {
        if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
            continue;

        s_grid2.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 4, 1, item->GetSize());
    }

    //////////////////s_grid3 és s_grid4//////////////////////////////////
    for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 4; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
    {
        if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
            continue;
 
        s_grid3.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 4, 1, item->GetSize());
    }
    for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 4; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
    {
        if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
            continue;
 
        s_grid4.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 4, 1, item->GetSize());
    }
    //////////////////////////////////////////////////////////////////////




Indító forrás

Client/Userinterface 

GameType.h

Keress rá erre:
Code:
const DWORD c_Inventory_Page_Count = 2;
 

Módosítsd erre: (4 leltár esetében)
Code:
const DWORD c_Inventory_Page_Count = 4;




Locale_xy.eix/epk

Locale_interface.txt-be másold be ezt:
Code:
INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_3    3. leltár
INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_4    4. leltár


Inventorywindow.py

Keress rá erre:
Code:
EQUIPMENT_START_INDEX = 90


Módosíts így:
Code:
EQUIPMENT_START_INDEX = 180


Rákeresel erre:
Code:
"name" : "Inventory_Tab_02",

Alámásolod ezt: (!!figyelj a kapcsos zárójelekre!!)
Code:
                {
                    "name" : "Inventory_Tab_03",
                    "type" : "radio_button",
                    "x" : 10,
                    "y" : 33 + 210,
                    "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_01.sub",
                    "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_02.sub",
                    "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_03.sub",
                    "tooltip_text" : uiScriptLocale.INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_3,
                    "children" :
                    (
                        {
                            "name" : "Inventory_Tab_03_Print",
                            "type" : "text",
                            "x" : 0,
                            "y" : 0,
                            "all_align" : "center",
                            "text" : "III",
                        },
                    ),
                },
                {
                    "name" : "Inventory_Tab_04",
                    "type" : "radio_button",
                    "x" : 10 + 78,
                    "y" : 33 + 210,
                    "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_01.sub",
                    "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_02.sub",
                    "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_03.sub",
                    "tooltip_text" : uiScriptLocale.INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_4,
                    "children" :
                    (
                        {
                            "name" : "Inventory_Tab_04_Print",
                            "type" : "text",
                            "x" : 0,
                            "y" : 0,
                            "all_align" : "center",
                            "text" : "IV",
                        },
                    ),
                },


Beltinventorywindow.py

Rákeresel erre:
Code:
EQUIPMENT_START_INDEX = 90

Módosítod erre:
Code:
EQUIPMENT_START_INDEX = 180





root.eix/epk

uiinventory.py 

Keress rá erre:
Code:
self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_02"))

Másold alá ezeket:
Code:
    self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_03"))
    self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_04"))


Keress erre:
Code:
self.inventoryTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetInventoryPage(arg))


Alá másolod ezeket:
Code:
    self.inventoryTab[2].SetEvent(lambda arg=2: self.SetInventoryPage(arg))
    self.inventoryTab[3].SetEvent(lambda arg=3: self.SetInventoryPage(arg))



Keress rá erre:
Code:
SetInventoryPage

Írd felül ezzel:
Code:
    def SetInventoryPage(self, page):
        self.inventoryTab[self.inventoryPageIndex].SetUp()
        self.inventoryPageIndex = page
        self.inventoryTab[self.inventoryPageIndex].Down()
        self.RefreshBagSlotWindow()


Keress rá erre:
Code:
        self.inventoryTab[0].SetEvent(lambda arg=0: self.SetInventoryPage(arg))
        self.inventoryTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetInventoryPage(arg))
        self.inventoryTab[0].Down()


Módosítsd erre:
Code:
        self.inventoryTab[0].SetEvent(lambda arg=0: self.SetInventoryPage(arg))
        self.inventoryTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetInventoryPage(arg))
        self.inventoryTab[2].SetEvent(lambda arg=2: self.SetInventoryPage(arg))
        self.inventoryTab[3].SetEvent(lambda arg=3: self.SetInventoryPage(arg))
        self.inventoryTab[0].Down()
        self.inventoryPageIndex = 0



FIXEK


Autopotik avagy Elixírek javítás

uiinventory.py

Erre is keress rá:
Code:
                if slotNumber >= player.INVENTORY_PAGE_SIZE:
                    slotNumber -= player.INVENTORY_PAGE_SIZE

Módosítsd erre:
Code:
                if slotNumber >= player.INVENTORY_PAGE_SIZE*self.inventoryPageIndex:
                    slotNumber -= player.INVENTORY_PAGE_SIZE*self.inventoryPageIndex




Tárgy eldobása 3-4. leltár részből by Pisti95

uicommon.py

Rákeresel erre:
Code:
    def Open(self, iPos=None):
        if None == iPos or iPos >= 90 or iPos < 0:
            return


Módosítod erre:
Code:
    def Open(self, iPos=None):
        if None == iPos or iPos >= 180 or iPos < 0:
            return



Alkímia szellemkövek választás 3-4 leltárból is by Pisti95

uiselectitem.py

Rákeresel erre:
Code:
for i in xrange(player.INVENTORY_PAGE_SIZE*2):


Írjátok felül ezzel:
Code:
for i in xrange(player.INVENTORY_PAGE_SIZE*4): ##2  Alkímia szellemkövek 3-4 leltár láthatóság #fix


Quickslot bug by Feco
You are not allowed to view links. Register or Login to view.


Sárkánykő alkímia hibára fix by P3NG3R
You are not allowed to view links. Register or Login to view.



Quickslot bug 2 fix by Neon
http://hugames.hu/showthread.php?tid=164


Üdv, Pisti95
[Image: 1453876818-b8928becdb9a3058b7c9ff22ccc5caf6.jpeg]
Reply
#2
Hibátlan
Reply
#3
Hol kell elkezdenem!?

Nemtalálom sehol ezt a length.h file-t vagy bármit ami ilyen!

Előre is köszi a helpet!
Reply
#4
(12-02-2018, 04:25 AM)metalmokus Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.Hol kell elkezdenem!?

Nemtalálom sehol ezt a length.h file-t vagy bármit ami ilyen!

Előre is köszi a helpet!

Ahhoz forrás kell.
Reply
#5
(12-02-2018, 07:59 AM)Majbi Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.
(12-02-2018, 04:25 AM)metalmokus Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.Hol kell elkezdenem!?

Nemtalálom sehol ezt a length.h file-t vagy bármit ami ilyen!

Előre is köszi a helpet!

Ahhoz forrás kell.

Ahhoz honnan tudok hozzájutni? Hol keressem? Tudnál ebben segíteni?? 

Ekőre is köszönöm válaszod! További minden jót kívánok! Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)