Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[C++] Quickslot (Taskbar slot) bugfix
#1
[Image: screenshot_120.png]

Keresd meg ezt: (game/input_main.cpp)
Code:
void CInputMain::QuickslotAdd(LPCHARACTER ch, const char * data)

Cseréld ki ezzel az egész funkciót:
Code:
void CInputMain::QuickslotAdd(LPCHARACTER ch, const char * data)
{
  struct command_quickslot_add * pinfo = (struct command_quickslot_add *) data;
#ifdef ENABLE_FIX_QUICK_SLOT  
  if(pinfo->slot.type == QUICKSLOT_TYPE_ITEM)
  {
     LPITEM item = NULL;
     
     TItemPos srcCell(INVENTORY, pinfo->slot.pos);
     
     if (!(item = ch->GetItem(srcCell)))
        return;
     
     if (item->GetType() != ITEM_USE && item->GetType() != ITEM_QUEST)
        return;
  }
#endif
 
  ch->SetQuickslot(pinfo->pos, pinfo->slot);
}

common/sercice.h
Add hozzá ezt:

Code:
#define ENABLE_FIX_QUICK_SLOT
"Egyetlen ismeretlen van, a többi csak toldás: Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra!"
-Weöres Sándor-  Angel
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)